przez ewkatal » wtorek 08 kwietnia 2008, 18:55
przez dariex » wtorek 08 kwietnia 2008, 20:17
ewkatal napisał(a):W kwestii progów zwalniających -- na sprzęgle je przejeżdżacie czy z kolanami pod brodą? :P Bo ja mam dwóch instruktorów i każdy z nich każe mi jeździć inaczej.
przez Damian_1821 » wtorek 08 kwietnia 2008, 20:20
Nie rozumiem czemu na sprzęgle?
I o co biega z tymi kolanami pod brodą Razz
przez dariex » wtorek 08 kwietnia 2008, 20:23
Damian_1821 napisał(a):Nie rozumiem czemu na sprzęgle?
Pewnie, że ma bardzo powoli jechać
przez ewkatal » wtorek 08 kwietnia 2008, 21:04
przez dariex » wtorek 08 kwietnia 2008, 23:17
ewkatal napisał(a): a jeden z instruktorów każe mi przed progiem zwalniającym hamować, dawać dwójkę, wcisnąć sprzęgło i delikatnie przez próg przejechać. Tak jest źle?
przez BOReK » środa 09 kwietnia 2008, 13:07
przez ewkatal » środa 09 kwietnia 2008, 19:06
dariex napisał(a):może wcisnąc sprzęgło i zredukować bieg?
bo chyba nie każe ci jechać na wciśniętym sprzęgle..? no chyba,ze lubi je często wymieniać..
przez dariex » środa 09 kwietnia 2008, 19:49
BOReK napisał(a):Obawiam się, że może kazać właśnie tak jechać - w końcu na placu też się często jeździ ta "półsprzęgle". A że często musi wymieniać... Cóż, to w końcu samochód szkoleniowy, i tak mu się zarzyna mechanizmy :P.
przez ewkatal » środa 09 kwietnia 2008, 20:20
przez dariex » środa 09 kwietnia 2008, 20:24
przez lled3 » środa 09 kwietnia 2008, 20:36
przez ewkatal » czwartek 10 kwietnia 2008, 08:03
dariex napisał(a):Ewka,na litość ;) chyba nie jestem Twoim instruktorem i nie muszę Ci tłumaczyć ale po zmianie biegu sprzęgła już się nie dusi ;)
Jak chcesz jechać wolniej to wyhamuj hamulcem .
przez lled3 » czwartek 10 kwietnia 2008, 11:27
przez ewkatal » czwartek 10 kwietnia 2008, 18:42