Na wyższym biegu Ci sie tak nie dzieje?
Ustaw na wyższe obroty, wymień linkę, wymien filtr paliwa i powietrza(zastosuj stożkowy, o ile się da), sprawdź świece
A najlepiej jedź do mechanika.
przez pisaq » wtorek 08 kwietnia 2008, 00:30
przez jimorrison » wtorek 08 kwietnia 2008, 00:34
pisaq napisał(a):Na wyższym biegu Ci sie tak nie dzieje?
Ustaw na wyższe obroty, wymień linkę, wymien filtr paliwa i powietrza(zastosuj stożkowy, o ile się da), sprawdź świece
A najlepiej jedź do mechanika.
przez lled3 » wtorek 08 kwietnia 2008, 04:29
A najlepiej jedź do mechanika.
przez Ad_aM » wtorek 08 kwietnia 2008, 09:19
przez Pinhead » wtorek 08 kwietnia 2008, 09:25
przez marcij » wtorek 08 kwietnia 2008, 10:13
Pinhead napisał(a):Jak jest silniczek krokowy to nie ma możliwości ręcznej zmiany ustawiań wolnych obrotów. Wszystkim steruje komputerek na podstawie czujnika położenia przepustnicy i czujnika obrotów wału korbowego. Napięcia na sondzie nie zmierzy ot tak sobie jak napięcia w gniazdku 230V. Trzeba do tego profesjonalnego miernika reagującego na bardzo szybkie zmiany napięcia lub oscyloskopu. Robota dla kogoś kto ma sprzęt i wiedze.
przez pisaq » wtorek 08 kwietnia 2008, 13:09
jimorrison napisał(a):chłopaku zejdź na ziemię i nie pisz bzdur.
jak się nie znasz lub nie masz nic do dodanai to nie odpisuj powielając odpowiedzi poprzedników
przez leoniaczek » wtorek 08 kwietnia 2008, 14:47
przez Pinhead » środa 09 kwietnia 2008, 01:22
marcij napisał(a):A co do sondy, to zwyklym miernikiem elektronicznym mozna odczytac napiecie jakie daje sonda , przynajmniej na tyle , zeby wiedziec czy sonda jest sprawna oraz czy silnik gasnie z powodu zbyt bogatej czy zbyt ubogiej mieszanki.