Auto wyłącza się na biegu

Tutaj mile będą widziane wypowiedzi na temat techniki kierowania, oraz wszelkie porady dotyczące kupna, obsługi i eksploatacji pojazdu.

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez pisaq » wtorek 08 kwietnia 2008, 00:30

Na wyższym biegu Ci sie tak nie dzieje?
Ustaw na wyższe obroty, wymień linkę, wymien filtr paliwa i powietrza(zastosuj stożkowy, o ile się da), sprawdź świece
A najlepiej jedź do mechanika.
pisaq
 
Posty: 137
Dołączył(a): sobota 05 listopada 2005, 22:55
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez jimorrison » wtorek 08 kwietnia 2008, 00:34

pisaq napisał(a):Na wyższym biegu Ci sie tak nie dzieje?
Ustaw na wyższe obroty, wymień linkę, wymien filtr paliwa i powietrza(zastosuj stożkowy, o ile się da), sprawdź świece
A najlepiej jedź do mechanika.

chłopaku zejdź na ziemię i nie pisz bzdur.
jak się nie znasz lub nie masz nic do dodanai to nie odpisuj powielając odpowiedzi poprzedników
pozdr.
jimorrison

prawo jazdy kat.B, 1 podejście
teoretyczny 1.07.2005=>zdany, praktyczny 21.07.2005=>zdany, odebrane 4.08.2005

Był: FSO Caro 2.0 DOHC, FSO Atu 1.6 OHV, FSO Caro 1.4 DOHC
Jest: FSO Caro 1.6 DOHC
Avatar użytkownika
jimorrison
 
Posty: 983
Dołączył(a): wtorek 03 maja 2005, 17:17
Lokalizacja: prohibicja

Postprzez lled3 » wtorek 08 kwietnia 2008, 04:29

A najlepiej jedź do mechanika.

:shock:

:twisted: :twisted:

:lol: :lol: :lol:
Obrazek
lled3
 
Posty: 946
Dołączył(a): wtorek 07 sierpnia 2007, 19:45

Postprzez Ad_aM » wtorek 08 kwietnia 2008, 09:19

Ja stawiam na walnięty krokowiec :wink: On odpowiada za właściwą pracę silnika właśnie na biegu jałowym. Jakby uszkodzona byłaby linka ( :shock: ) czy filtr (naprawdę totalnie zapchany) to problem byłoby przyśpieszanie etc. (ostre operowanie gazem, gdzie ilość powietrza, paliwa jest duża)
Kat. B 21 IV 2006 -> Zdane za pierwszym podejściem :)
Kat. C -> może zrobię? :)

Daewoo Nexia :)
Ad_aM
 
Posty: 851
Dołączył(a): piątek 21 kwietnia 2006, 15:22
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Pinhead » wtorek 08 kwietnia 2008, 09:25

Linke to można by całkowicie wymontować i silnik nie ma prawa zgasnąć więc pomysł że to ona może być winowajcą problemu jest delikatnie mówiąc abstrakcyjny.
Pozdrawiam
Pinhead
Avatar użytkownika
Pinhead
 
Posty: 1320
Dołączył(a): poniedziałek 20 listopada 2006, 07:34

Postprzez marcij » wtorek 08 kwietnia 2008, 10:13

Pinhead napisał(a):Jak jest silniczek krokowy to nie ma możliwości ręcznej zmiany ustawiań wolnych obrotów. Wszystkim steruje komputerek na podstawie czujnika położenia przepustnicy i czujnika obrotów wału korbowego. Napięcia na sondzie nie zmierzy ot tak sobie jak napięcia w gniazdku 230V. Trzeba do tego profesjonalnego miernika reagującego na bardzo szybkie zmiany napięcia lub oscyloskopu. Robota dla kogoś kto ma sprzęt i wiedze.


No wlasnie w niektorych zespolach przepustnicy jest jeszcze mozliwosc recznej korekty (naprzyklad u mnie , przepustnica rovera) Jesli elektronika sprawnie dziala to powinna starac sie zniwelowac ta roznice, ale jest tutaj mozliwosc ze cos jednak dziala nie tak , i tego typu posuniecie pomoze, przynajmniej doraznie.

A co do sondy, to zwyklym miernikiem elektronicznym mozna odczytac napiecie jakie daje sonda , przynajmniej na tyle , zeby wiedziec czy sonda jest sprawna oraz czy silnik gasnie z powodu zbyt bogatej czy zbyt ubogiej mieszanki.
Obrazek
marcij
 
Posty: 1120
Dołączył(a): środa 02 sierpnia 2006, 21:06
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez lled3 » wtorek 08 kwietnia 2008, 11:50

najlepiej to wogóle nie miec linki gazu :P
Obrazek
lled3
 
Posty: 946
Dołączył(a): wtorek 07 sierpnia 2007, 19:45

Postprzez pisaq » wtorek 08 kwietnia 2008, 13:09

jimorrison napisał(a):chłopaku zejdź na ziemię i nie pisz bzdur.
jak się nie znasz lub nie masz nic do dodanai to nie odpisuj powielając odpowiedzi poprzedników

Po 1. [OT] Nie mów do mnie chłopaku, bo chłopaki to są w agencjach towarzyskich. A i wódki z Tobą nie piłem. Gadki o schodzeniu na Z/ziemię zachowaj sobie na wykłady kółka astronomicznego, tudzież rolniczego.
Po 2. [OT] Twój post nie wniósł nic do tego tematu, a co za tym idzie - jest zbędny.
Po 3. [Ad. topic] Napisałem co zrobiłbym na jego miejscu, z racji tego, że moja wiedza na tym się kończy, to po wykonaniu w/w czynności odwiedziłbym mechanika.

Wszystko.
pisaq
 
Posty: 137
Dołączył(a): sobota 05 listopada 2005, 22:55
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez leoniaczek » wtorek 08 kwietnia 2008, 14:47

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Prawo jazdy kategorii B :D
Avatar użytkownika
leoniaczek
 
Posty: 56
Dołączył(a): wtorek 13 marca 2007, 17:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Pinhead » środa 09 kwietnia 2008, 01:22

marcij napisał(a):A co do sondy, to zwyklym miernikiem elektronicznym mozna odczytac napiecie jakie daje sonda , przynajmniej na tyle , zeby wiedziec czy sonda jest sprawna oraz czy silnik gasnie z powodu zbyt bogatej czy zbyt ubogiej mieszanki.


Bardzo mało wiarygodny był by to pomiar. Sonda pracuje w napieciu od 0 do 1V czyli minimalnym. Bład pomiaru nawet 0,2V i odczyt będzie błedny. Do tego mówimy o napieciu które jest sinusoidą a tanie mierniki są bardzo powolne w odczycie.
Pozdrawiam
Pinhead
Avatar użytkownika
Pinhead
 
Posty: 1320
Dołączył(a): poniedziałek 20 listopada 2006, 07:34

Poprzednia strona

Powrót do Porady techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości