 przez leoniaczek » niedziela 25 listopada 2007, 22:54
przez leoniaczek » niedziela 25 listopada 2007, 22:54 

 przez marcij » poniedziałek 26 listopada 2007, 00:57
przez marcij » poniedziałek 26 listopada 2007, 00:57 

 przez leoniaczek » poniedziałek 26 listopada 2007, 16:56
przez leoniaczek » poniedziałek 26 listopada 2007, 16:56 

 przez marcij » poniedziałek 26 listopada 2007, 22:07
przez marcij » poniedziałek 26 listopada 2007, 22:07 

 przez assik » środa 28 listopada 2007, 00:20
przez assik » środa 28 listopada 2007, 00:20 
i czy opłaca się go zakładać w samochodach z silnikami o pojemności 1600 cm3

 przez disco » środa 28 listopada 2007, 09:26
przez disco » środa 28 listopada 2007, 09:26 
assik napisał(a):hmm skoro oplacalo sie do 1,2 ,to chyba do 1,6 tez bedzie sie oplacalo ;)

 przez leoniaczek » środa 28 listopada 2007, 17:13
przez leoniaczek » środa 28 listopada 2007, 17:13 
disco napisał(a):dodatkowo wraz z gazem zwiększają sie koszty serwisu i zmniejsza bagażnik czego niektórzy w ogóle nie biorą pod uwagę.

 przez _Sylwan_ » środa 28 listopada 2007, 19:03
przez _Sylwan_ » środa 28 listopada 2007, 19:03 
czemu koszty się zwiększają ? myślałem, że gaz jest ekonomiczny
zwiększają sie koszty serwisu


 przez RSP » środa 28 listopada 2007, 20:31
przez RSP » środa 28 listopada 2007, 20:31 
 przez lled3 » czwartek 29 listopada 2007, 11:41
przez lled3 » czwartek 29 listopada 2007, 11:41 
dystans roczny: ok. 12000 tyś km
 przez kamiles » czwartek 29 listopada 2007, 15:58
przez kamiles » czwartek 29 listopada 2007, 15:58 
RSP napisał(a):dystans roczny: ok. 12000 tyś km
 przez disco » czwartek 29 listopada 2007, 19:05
przez disco » czwartek 29 listopada 2007, 19:05 

 przez lled3 » czwartek 29 listopada 2007, 22:19
przez lled3 » czwartek 29 listopada 2007, 22:19 

