szerszon napisał(a):1. twoja wesołość jest niezrozumiała...a mało to takich linkowałem ? i klasycznych i "kwadratowych"
2. jest P-8 to jest skret w lewo, nie ma -to jakimś cudem już nie można...zaiste fantastyka
3. nie widze podstaw do odrębnego traktowania ronda niż innych skrzyżowań
4. Jest to tak oczywiste ,że jestem zdumiony,że kto jak kto, ale instruktor tego nie widzi
5. proszę ..skrzyżowanie o ruchu okrężnym
znaki są..nie da się ???
http://goo.gl/maps/9gGR56. takim, abyś wiedział z której strony masz tę kupę piachu ominąć i nic więcej..dołożony A-7 powoduje pierwszeństwo przebywających na skrzyżowaniu i nic więcej
7. Nie widze podstaw do tego , aby skrzyzowanie o ruchu okrężnym traktować jako jezdnie jednokierunkową, ponieważ jest to przecięcie sie dróg/jezdni dochodzących do skrzy,zowania...to chyba jest oczywistą oczywistością.
1. Znasz przyslowie, wyjatek potwierdza regole ? To, ze jakis debil walnal babola i go pozniej nie skorygowal to czyja ma byc wina ? Przepisow ? Systemu ? Prawa ? Zobacz jakie debilizmo-kretynstwa zostaly wprowadzone do prawodawstwa kat. A i temat wlasciwie mozna zamknac. Temat jest konkretnie o „rondzie" w Kolobrzegu. Wstawilem film, ze wszystkich jakie w Kolobrzegu sa. Kwadratowych tam nie widzialem, piecio, szescio, trojkatnych rowniez nie, wiec o czym mowa ?
2. P-8 → jezeli strzalka jest prosta ( Jazda wokol wyspy ) lub w prawo ( zjazd / opuszczenie „ ronda „ ) to nie widze problemu, uzycie innych jest niezgodne z idea ruchu okreznego.
3. Coz smutne. Ty nie widzisz, ja widze.
4. i vicewersa
5. Wstawiasz linka do jakiegos dziwolonga, ktory juz na mapie wskazuje, ze jest to zwykle skrzyzowanie drog, a to, ze jakis kretyn wpadl na pomysl i oznaczyj tak jak widac na fotach, to co najwyzej swiadczy o fakcie zatrudniania w PL debili na stanowiskach ktore nie sa adekwatne do ich wyksztalcenia i wiedzy fachowej. Ruch okrezny wyklucza calkowicie skret w lewo. Dla mnie oczywiste.
6. wiesz, mam nawiniete ponad dwa miliony kilomertow po kilku kontynentach i jalos poza Polska nie spotkalem sie z czyms podobnym. Mam na mysli oznaczenie → bledne oznaczenie !
7. Nie obraz sie, ale system cie omanil. Ruch okrezny jest ruchem jednokierunkowym. Jezeli nie jest, to patrz punkty w ktorych pisalem o debilach i kretynach. To, ze do ruchu okreznego dochodza jezdnie dwukierunkowe nie swiadczy absolutnie o niczym. Sam ruch okrezny nie jest dwukierunkowy → on jest jednokierunkowy i to jest oczywista oczywistosc, tyle, ze jak widac nie w PL. Smutne a prawdziwe ?
dylek napisał(a):Serio ??
http://goo.gl/maps/H1o1jna lewym pasie na asfalcie masz wyznaczone 2 dozwolone
kierunki jazdy , oraz po obu stronach jezdni znaki wskazujące
kierunek ruchu wokół wyspy.
Mógłbyś strzałeczkami narysować te 2 dozwolone kierunki jazdy ? Jak ty to widzisz, bo że wolno jechać w 2 kierunkach z lewego pasa to chyba oczywiste....
Nie dyskutuję, że nie nalezy sygnalizowac
kierunku ruchu wokół wyspy (wynikającego z C-12), interesuje mnie dozwolony
kierunek jazdy z lewego pasa - mozna pojechać w lewo z tego pasa, czy nie ?

należy to sygnalizowac, czy nie ?
A gdyby tych poziomych znaków nie było...znasz ogólne zasady, gdzie należy się ustawiać chcąc pojechać w określonym kierunku ?
Kiedy pojmiecie, że C-12 nie wyznacza, że kierunek jazdy na rondzie będzie prosto, a wyjazd będzie w prawo ?
Ruch wokół wyspy w jednym kierunku....ale kierunki przejazdu już w różnych... Nalezy sygnalizować to, że nie przejedziemy prosto kierunkowskazem, czy nie ? należy włączać prawy jeśli jedziemy prosto, czy nie ? i co ma kierunek ruchu wokół wyspy do zmian kierunku jazdy przez kierujących na tym skrzyzowaniu ?
Dylek, jak wyzej, co moge za to, ze debil nie znajacy sie na rzeczy wypedzlowal tam bledna strzalke ?
