Polonez napisał(a):Długo zastanawiałem się na montażem Centralnego Zamka w moim Poldolocie i doszłem do wniosku że nie zainstaluje go . Po przeczytaniu artykułu ktory podesłała Ella całkeim zwątpiłem.. Zlodzieje otwierają zamki krótkofalówkami. Słyszałem również że mają odpowiednie uniwersalne piloty...
O tym ze otwieraja krotkofalowkami nie slyszalem (zagluszaja jedynie sygnal pilota przez co drzwi sie nie zamykaja, ale czy drzwi sie zamknely mozna latwo sprawdzic :) ).
Co do tego, ze idzie otworzyc centralny zamek pilotem uniwersalnym, z tego co wiem ostatnio "kodowanie" sygnalu uleglo znacznej poprawie - wiec zwykly, przecietny zlodziejaszek raczej nam alarmu nie rozbori. Zas na rasowego zlodzieja nie ma rady i otworzy Ci zarowno zwykly zamek jak i taki na pilota...
Ostatnio widziałem w TV jak złodzieje dobierają się do stacyjek : Mają uniwersalny klucz na którego końcu jest nakrętka ( taka jak przy śrubie.. Wkładają ten klucz do stacyji i kluczem 10 z całej siły kręcą nim jakby ktoś odkrecał śrube . Ratuje mnie jeszcze immbbiliser - chociaż jego też się da obejść
Ostatnio czytalem artykul, w kotrym opisywano jak prawdziwi zlodzieje rozprawili sie z samochodem, ktory mial alarm, imobilaizer, blokade skrzyni biegow, blokade kierownicy, blokade pedalow i jeszcze cos - zajelo im to kilkanascie minut :!:
Znam jednak kilka osob, ktorym podobne blokady uratowaly samochody, pewnie dlatego, ze dobierali sie jakies "dzieciaki", albo po prostu ktos sploszyl zlodzieja...
Moim zdaniem kazda blokada ma dac tylko kilka dodatkowych minut przez ktore zlodziej nie odjedzie samochodem, w tym czasie moze zostac zauwazony, albo ktos go sploszy...