 przez michalek_62 » wtorek 19 kwietnia 2011, 18:06
przez michalek_62 » wtorek 19 kwietnia 2011, 18:06 
 przez bobpl » wtorek 19 kwietnia 2011, 20:00
przez bobpl » wtorek 19 kwietnia 2011, 20:00 


 przez qwer0 » wtorek 19 kwietnia 2011, 20:24
przez qwer0 » wtorek 19 kwietnia 2011, 20:24 
Postanowiłem go odpalić ale bez wcześniejszego wyłączania zapłonu by oszczędzić na czasie bo się spieszyłem.

 przez Przemek211 » wtorek 19 kwietnia 2011, 21:35
przez Przemek211 » wtorek 19 kwietnia 2011, 21:35 
 przez lith » wtorek 19 kwietnia 2011, 21:42
przez lith » wtorek 19 kwietnia 2011, 21:42 
bobpl napisał(a):nie odpalaj na biegu, lepiej wrzuc na luz przed odpalaniem.
bobpl napisał(a):I wiecej gazu przy ruszaniu.


 przez bobpl » wtorek 19 kwietnia 2011, 22:24
przez bobpl » wtorek 19 kwietnia 2011, 22:24 
lith napisał(a):zaraz cały kurs przeprowadzisz online

michalek_62 napisał(a):Postanowiłem go odpalić ale bez wcześniejszego wyłączania zapłonu by oszczędzić na czasie bo się spieszyłem.


 przez lith » wtorek 19 kwietnia 2011, 22:50
przez lith » wtorek 19 kwietnia 2011, 22:50 


 przez michalek_62 » wtorek 19 kwietnia 2011, 23:23
przez michalek_62 » wtorek 19 kwietnia 2011, 23:23 

 przez annubis17 » środa 20 kwietnia 2011, 11:51
przez annubis17 » środa 20 kwietnia 2011, 11:51 
 Lancia Kappa 2.0t
  Lancia Kappa 2.0t  


 przez netsatan » środa 20 kwietnia 2011, 12:37
przez netsatan » środa 20 kwietnia 2011, 12:37 
 przez annubis17 » środa 20 kwietnia 2011, 21:11
przez annubis17 » środa 20 kwietnia 2011, 21:11 
netsatan napisał(a):Coś jakby "rzężenie"? W moim Pugu 406 jest czasami tak samo - i też nie wiem, z czego to wynika. Zapewne jakaś blokada zapłonu.
 Lancia Kappa 2.0t
  Lancia Kappa 2.0t  


 przez athlon » środa 20 kwietnia 2011, 22:57
przez athlon » środa 20 kwietnia 2011, 22:57 


