przez BOReK » piątek 10 kwietnia 2009, 10:58
przez qwer0 » piątek 10 kwietnia 2009, 15:06
przez chantal » piątek 10 kwietnia 2009, 15:51
przez marcij » piątek 10 kwietnia 2009, 16:16
chantal napisał(a):marcij,z tym zalaniem silnika to mialam na mysli to ze woda zmieszala sie z olejem....
przez chantal » piątek 10 kwietnia 2009, 21:58
przez marcij » sobota 11 kwietnia 2009, 00:14
przez tom9 » sobota 11 kwietnia 2009, 08:40
przez dariex » sobota 11 kwietnia 2009, 09:33
tom9 napisał(a):czy zawsze przegrzanie silnika - zagotowanie plynu chlodzacego ma takie skutki?
przez qwer0 » sobota 11 kwietnia 2009, 09:44
pozwole sobie zapytac tutaj...
czy zawsze przegrzanie silnika - zagotowanie plynu chlodzacego ma takie skutki?
przez BOReK » sobota 11 kwietnia 2009, 12:40
przez chantal » sobota 11 kwietnia 2009, 14:06
przez BOReK » sobota 11 kwietnia 2009, 14:22
przez chantal » sobota 11 kwietnia 2009, 14:30
przez BOReK » sobota 11 kwietnia 2009, 15:36
przez marcij » sobota 11 kwietnia 2009, 17:24
BOReK napisał(a):Marcij dobrze mówi, acz przesadza lekko. W najgorszym razie powinna wystarczyć głowica z drugiego takiego silnika - kilka setek może kosztować. Do tego nowa uszczelka, też niezbyt tania, ale wszystko razem na pewno tańsze niż drugi sprawny silnik z przekładaniem wszystkiego albo remont generalny.