nVodka napisał(a):Głupi to jesteś ty
Ksrider, nie umiesz ani pisać ani czytać ze zrozumieniem. To temat o redukcji z dwójki na jedynkę. Czy jest tu jakiś moderator, który mógłby usunąć posta nie na temat Ksrider?
Mnie uczyli, że nie wolno przerzucać z dwójki na jedynkę, bo się zarżnie skrzynię biegów. Dopiero, jak się zatrzyma (dostatecznie zwolni), to można wrzucić jedynkę, do tego momentu jednak trzeba jechać na sprzęgle. Tak jest w większości samochodów, ale niektóre skrzynie są takie, że dwójka łapie dopiero od 20 km/h, w takim aucie można bez problemu zredukować bieg.
Posluchaj dziecinko
nigdzie nie napisalem, ze jestes glupi, co najwyzej, ze niemasz pojecia, a to roznica. Tyle, ze Takie dziecko jak Ty jest za malo rozgarniete. Koncza sie argumenty zaczanaja sie osobistre wycieczki
Dobrze uczyli Cie, ze najlepiej zmieniac bieg, gdy sie stoi / zatrzyma. I na tym sie konczy. Jezeli redukujesz biueg z trzeciego, czwartego, piatego czy szustego na drugi to w kazdym przypadku przechodzisz przez bieg neutralny.
Skrzyni sie nie zarznie, co najwyzej uszkadza sie synchronizator, skrzynie mozna uszkodzic, gdy przy zbyt duzej predkosci wrzucisz pierwszy bieg i gwaltownie puscisz sprzeglo, pytanie tylko czy przy takiej predkosci bedziesz w stanie ten pierwszy bieg wrzucic.
Jak juz troche kilometrow nakrecisz to moze dojdziesz do tego, ze prowadzac pojazd mozna duzo wiecej niz Tobie sie wydaje. Trzeba tylko wiedziec i umiec. Nie wszystko trzeba robic na sile, ale o tym przekonasz sie dopiero za kilka lat jak dorosniesz.
Amen.
