mało osób jezdzi z napedem na tylne koła
zresztą mówiąc ogólnie to naped na tył jest tylko w bmw, i paru innych starych autach
przez jan2294 » środa 21 lipca 2010, 13:11
przez cman » środa 21 lipca 2010, 13:20
jan2294 napisał(a):mało osób jezdzi z napedem na tylne koła
jan2294 napisał(a):zresztą mówiąc ogólnie to naped na tył jest tylko w bmw, i paru innych starych autach
przez Pinhead » środa 21 lipca 2010, 13:47
przez jan2294 » środa 21 lipca 2010, 15:41
przez Neurot » środa 21 lipca 2010, 16:18
jan2294 napisał(a):to z tym ruszaniem mnie bardzo zdziwilo przeciez w żadnej osobówce nie ruszamy z 2 tylko zawsze z 1 a w ciężarówce instruktor mówi ze z 2, 3
a w cięższych uatach spokojnie ruszać mozna z 4 albo 5 biegu
przez Pinhead » środa 21 lipca 2010, 20:37
jan2294 napisał(a):to z tym ruszaniem mnie bardzo zdziwilo przeciez w żadnej osobówce nie ruszamy z 2 tylko zawsze z 1
przez ixi25 » czwartek 22 lipca 2010, 00:57
jan2294 napisał(a):to z tym ruszaniem mnie bardzo zdziwilo przeciez w żadnej osobówce nie ruszamy z 2 tylko zawsze z 1 a w ciężarówce instruktor mówi ze z 2, 3 a w cięższych uatach spokojnie ruszać mozna z 4 albo 5 biegu
przez jan2294 » czwartek 22 lipca 2010, 09:03
przez Pinhead » czwartek 22 lipca 2010, 12:42
przez Przemek211 » piątek 23 lipca 2010, 22:03
jan2294 napisał(a):wlasnie mnie dziwi dlaczego są tam takie niskie obroty czyli rzędu 1000-1500 i przy 1500 zmienia sie bieg na wyższy w osobówce zeby jako tako jechała trzeba trzymac od 4000 a kręcic mozna do ponad 7000
przez qwer0 » piątek 23 lipca 2010, 22:20
Po pierwsze co to jest osobówka? Podane przez ciebie wartości dla silnika w 'osobówce' to jakieś supersportowe auto, bo nawet zwykły benzyniak nie wytrzyma długo takich wartości.
przez disaster » piątek 23 lipca 2010, 22:29
qwer0 napisał(a):
Co jeden to lepszy specjalista :lol:
przez Przemek211 » piątek 23 lipca 2010, 22:45
qwer0 napisał(a):Po pierwsze co to jest osobówka? Podane przez ciebie wartości dla silnika w 'osobówce' to jakieś supersportowe auto, bo nawet zwykły benzyniak nie wytrzyma długo takich wartości.
??? Ja pier...
Co jeden to lepszy specjalista :lol:
Tylko supersportowe benzyniaki sie kreca do 7 tysi?
Ja pier, to byle ecotek 1.4 z opla to supersportowy benzyniak? Tam sie czerwone pole przy 7tysiach zaczyna. W byle starej A4 1.8l przy 7,5tys. Dla calej masy benzyniakow 7tysi to nic nadzwyczajnego.
Jazda przy 4tysiach? Bez jaj, to nawet moj diesel wytrzyma.
przez qwer0 » sobota 24 lipca 2010, 08:16
Wiesz, tak się zastanawiam w którym Oplu masz na liczniku czerwone pole od 7 tysięcy obrotów.
Zarówno moja poprzednia Vectra A 1,6 8V 75KM jak i obecna Vectra B 1,6 16V 101KM zamyka obrotomierz siedmioma tysiącami obrotów, a czerwone zaczyna się od 6 z kawałkiem.
W Vectrze C nawet mniej bo zazwyczaj na 6 tysiącach obrotek się kończył, tak więc kolego wychodzi na to, że świetnie sam się opisałeś....
przez Przemek211 » sobota 24 lipca 2010, 10:20