LeszkoII napisał(a):Tak, interpretuję sobie na czym polega niebezpieczeństwo zatrzymania pod wiaduktem. Nie wolno?
oczywiście, że nie wolno, wrzucasz wszystkie wiadukty do jednego worka a to błąd. Dla ciebie art 46.1 obowiązuje w takiej samej skali pod wiaduktem na drodze o natężeniu ruchu jeden pojazd na dobę co pod wiaduktem na autostradzie A4
- żeyś mi nie pisał, że na autostradzie nie wolno się zatrzymywać
to ja wiem chce ci tylko uświadomić twój błąd logiczny
LeszkoII napisał(a):Henq napisał(a):również nie mogę się zatrzymać?
zabrania mi zatrzymania @LeszkoII czy kodeks drogowy?
Nie ma kodeksu drogowego
jest i ma się bardzo dobrze pomimo twoich rewelacji.
Jest to potoczna nazwa przepisów prawnych o bezpieczeństwie i porządku ruchu na drogachLeszkoII napisał(a):Nie wiem czy nie można, bo musiałbym ocenić... czy stworzę takim zatrzymaniem niebezpieczeństwo lub utrudnienie w ruchu.
no jak upewnić? przecież dwa wpisy wcześniej byłeś w 100% pewny, że art 46.1 zabrania ci zatrzymania pod wiaduktem - no to w czym problem?
Przemyślało się?
LeszkoII napisał(a):Henq napisał(a):jak brzmi Art.49.1.3? coś o pod wiaduktem?
Nie, ale zatrzymanie w jakimś miejscu, np. pod wiaduktem, może okazać się czynem zabronionym dyspozycją wspomnianego przepisu ogólnego art. 46.
oczywiście, że może się tak okazać ale to nie ty jesteś władny by to wykazać. Równie dobrze dla 50 kierowców zatrzymanie po lewej stronie drogi jednokierunkowej nie będzie miało znaczenia, ale znajdzie się jeden baran który będzie wyprzedzał i uderzy w taki zaparkowany pojazd, czy to znaczy, że kierowca prawidłowo zaparkowanego pojazdu utrudnił ruch złamał art 46.1
? w/g twojej nadinterpretacji tegoż przepisu to tak
LeszkoII napisał(a):Henq napisał(a):a to musi być wiadukt by obowiązywał art 46.1? A dlaczego akurat po prawej stronie drogi?
Z uwagi na normę wyrażoną znakiem B-36, umieszczonym po prawej stronie.
przeciez pisałem, że obecnie po remontach tego znaku nie ma, a swoją drogą jezdnia to część, drogi B-36 dotyczy tej strony drogi po której został umieszczony czy to oznacza, że na lewym pasie jezdni nie obowiązuje?
LeszkoII napisał(a):Henq napisał(a):@LeszkoII zasłania się zabronionym zatrzymaniem pod wiaduktem z art 46.1
Po coś ten przepis ustanowiono, nieprawdaż?
a np po to żebyś gnając 90km na godzinę za zakrętem nie władował się w dziadka który wysadza babcię do kościoła...
LeszkoII napisał(a):Bawi mnie polemika z Tobą
To bardzo pouczające, jak pisać teksty dla mas, by masy je zrozumiały. Wciaż się edukuję pod tym względem - stąd należą Ci się podziękowania. Też kiedyś byłem królikiem doświadczalnym, psem Pawłowa.
mnie trochę mniej bo wszystko ci trzeba tłumaczyć, ty swoje i tak pieprzysz a po czasie jednak przyznajesz rację, oczywiście nie wprost bo to by było za łatwe tylko na swój zakręcony sposób
LeszkoII napisał(a):Otóż to czym jest
linia wyznaczająca krawędź jezdni mówi wprost § 86 ust. 8 rozp. ws. zn. i sygn. A przepis wymienia tylko znaki P-7a oraz P-7b. Milczy jednak ws. P-7c i P-7d (których notabene nie ma w załączniku "graficznym", podobnie jak P-1e), toteż z tego rozporządzenia wynika, że dwa ostatnie znaki nie są znakami wyznaczającymi krawędź jezdni, gdyż ich nie wymieniono w tym paragrafie
no coś ty, serio? A jak w pamiętnym wątku o liniach krawędziowych tłukłem pseudoinstruktorkowi z warszafki i jego przydupasowi, że linie krawędziowe nie służą tylko do wyznaczania krawędzi jezdni to gdzieś był?
Ponadto znaki te stosuje się w celu:
- przedłużenia krawędzi jezdni na skrzyżowaniach (P-7a),
- wyznaczenia przejazdów przez pasy dzielące jezdnie (P-7a),
- oddzielenia od jezdni zlokalizowanych w zatokach przystanków komunikacji publicznej (P-7a, P-7c),
- oznaczenia zjazdów (P-7a, P-7c).
Czyli kolejna edukacja @LeszkoII
Im lepszy samochód terenowy - tym traktor musi dalej jechać.