przez szerszon » sobota 22 grudnia 2018, 21:40
przez waw » niedziela 23 grudnia 2018, 09:46
przez szerszon » niedziela 23 grudnia 2018, 10:01
przez waw » niedziela 23 grudnia 2018, 17:20
przez mp0011 » niedziela 23 grudnia 2018, 18:45
przez waw » środa 26 grudnia 2018, 21:44
przez mp0011 » środa 26 grudnia 2018, 21:56
przez gumik » czwartek 27 grudnia 2018, 10:11
Tylko najpierw trzeba by nauczyć rowerzystów jeździć. Bo teraz to każdy jedzie jak chce ścieżką. Jeden środkiem, drugi z lewej strony, trzeci obok chodnikiem.mp0011 napisał(a):Idealnie byłoby montować parędziesiąt metrów przed skrzyżowaniem na DdR pętle do jazdy na wprost oraz do skrętu (wymalować pasy ze strzałkami...), które zawczasu rejestrowałyby kierunek jazdy rowerzysty i ustawiały cykle...
przez mp0011 » czwartek 27 grudnia 2018, 12:17
przez zgredziatko » czwartek 27 grudnia 2018, 14:52
przez waw » sobota 29 grudnia 2018, 02:16
mp0011 napisał(a):Z tego co gadałem z ZDMem, to detekcja pieszych i rowerzystów w Warszawie działa tylko wzdłuż ciągów podporządkowanych (oczywiście, pomijając sytuacje że po prostu nie działa z przyczyn niezależnych - pogoda, awaria, złe ustawienie itp). Wzdłuż ciągów głównych, przyciski i detektory są tylko dla picu. Nic nie zmieniają. Nic nie przyspieszają, ani nie przełączają. Powodują tylko, że po przejściu przez takie pasy lub przejazd myślisz że detekcja nie działa na całym skrzyżowaniu, więc potem stoisz jak głąb na prostopadłym kierunku...
przez gumik » czwartek 21 marca 2019, 00:04
przez LeszkoII » sobota 13 kwietnia 2019, 08:45
Komentarz Korwina:
Dlaczego władze Miasta Stołecznego Warszawy zwalczają hulajnogi?
Dlatego, że lobby rowerzystów obawia się, że jeśli warszawiacy masowo przesiądą się na hulajnogi, to do stolicy przylgnie haniebne miano "miasta bez pedałów"!
przez mp0011 » sobota 13 kwietnia 2019, 11:28
przez gumik » sobota 13 kwietnia 2019, 12:17