przez eLLLka » poniedziałek 10 czerwca 2013, 22:28
przez disaster » poniedziałek 10 czerwca 2013, 22:56
przez eLLLka » poniedziałek 10 czerwca 2013, 23:29
przez eLLLka » wtorek 11 czerwca 2013, 20:49
przez szerszon » sobota 22 czerwca 2013, 22:15
przez eLLLka » sobota 22 czerwca 2013, 22:45
przez Radhezz » sobota 22 czerwca 2013, 23:36
przez Syncro » czwartek 27 czerwca 2013, 11:36
przez szerszon » piątek 05 lipca 2013, 20:59
przez Radhezz » piątek 05 lipca 2013, 21:39
szerszon napisał(a):http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,14228956,Przekrety_mechanikow__Mozna_by_ksiazke_napisac__LISTY.html
przez man1 » poniedziałek 08 lipca 2013, 00:19
przez Uciekaj1 » poniedziałek 08 lipca 2013, 22:21
szerszon napisał(a):http://wyborcza.pl/1,75248,14142169,_95_proc__z_nas_to_oszusci___Przerazajaca_spowiedz.html#TRNajCzytSST
przez eLLLka » poniedziałek 08 lipca 2013, 22:49
przez lith » środa 04 czerwca 2014, 01:41
przez Radhezz » środa 04 czerwca 2014, 13:00
Z tych trzech jesteś w stanie określić tak naprawdę co najwyżej rok produkcji.lith napisał(a):Ważne ile ma lat, w jakim jest stanie i ile przejechało. Też bym nie kupił 6 latka robiącego po 40 tys rocznie (ani 14 latka niezależnie od przebiegu)
Poniekąd się zgadzam, ale nie dlatego że jestem przeciwny starym pojazdom, tylko dlatego, że wiem że od pewnego czasu auta są robione z jakimś okresem przydatności do użycia, potem ulegają rozpadowi. Auta projektowano na przyzwoite przebiegi gdzieś do drugiej połowy lat 90-tych, potem tylko produkowano z tych projektów, gdzie graniczną datą jest rok 2000.lith napisał(a):Też bym nie kupił 6 latka robiącego po 40 tys rocznie (ani 14 latka niezależnie od przebiegu)