. Zgodziłbym się z tobą, jeśli będziesz zwolennikiem zawracania jako dwa skręty w lewo,
Oczywiście nie można się zgodzić z tym co piszesz. Dlaczego ?
Jest chociażby rozróżnienie w paragrafie 87.2 skrętu w lewo i zawracania, a dozwolone jest z powodów o których pisał Makabra.
Nie masz tego pozwolenia przy strzałkach w prawo i na wprost. Tu juz ci coś powinno zaświtać. Tu jest potrzebna umiejętnośc przeczytania kilku przepisów,ich połączenia i wyciągnięcia wniosków, a nie opisywania w kolejnych punktach artykułu czy paragrafu wszystkich możliwych i domniemanych sytuacji.
Po coś jest znak B-23, gdyby to były dwa skręty w lewo ten znak nie maiłby racji bytu.
To samo przy sygnalizatorach kierunkowych, strzałkach P-8x, Art 22.6
więc udowodnij mi że nie mam racji.
Podałem ci przepisy. Widzisz, to jest taka sama sytuacja jak na rondach. Nagle inne kierunki jazdy się robią przy istnieniu F-10, a inne przy ich braku.
A napisali dlaczego się używa F-10 i P-8x...cytowałem.
Może ty udowodnisz, ze możesz zawracać z prawego pasa poprzez wskazanie odpowiednich przepisów nawet nie bezpośrednio zezwalających, ale pozwalających na domniemanie.
Makabra napisał(a):szerszon napisał(a):Dlaczego np sygnalizator S-3 do zawracania jest po lewej stronie drogi, a nie po prawej , zakaz zawracania itp..
Chyba chodzilo Ci o lewa strone jezdni, po prawej tez takie stawiaja
Tak jest . Paragraf 2.1. Z rozpędu.
