

przez VST » poniedziałek 13 sierpnia 2012, 20:46
przez szerszon » poniedziałek 13 sierpnia 2012, 21:33
A po co ustawiać tak lusterko ?Max00 napisał(a):.... jest ustawienie sobie prawego lusterka w dół, żeby widzieć linię, przed wykonaniem łuku...
przez Max00 » wtorek 14 sierpnia 2012, 15:59
przez albin » piątek 17 sierpnia 2012, 18:12
przez Krzychu1429v » niedziela 19 sierpnia 2012, 15:52
przez mk61 » poniedziałek 20 sierpnia 2012, 10:01
Krzychu1429v napisał(a): Przypuśćmy, że taka osoba zdecyduje się zrobić kat. C i C+E, i co wtedy ? ustawi lusterka tak, żeby było widać tylko koła przyczepy i linię ?
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez albin » poniedziałek 20 sierpnia 2012, 19:44
Krzychu1429v napisał(a): Dla mnie instruktorzy, którzy w taki sposób uczą powinni oddać trud naki jazdy osobom bardziej kompetentnym
przez oskbelfer » poniedziałek 20 sierpnia 2012, 20:48
przez tomcioel1 » poniedziałek 20 sierpnia 2012, 21:24
przez szerszon » poniedziałek 20 sierpnia 2012, 22:46
przez mk61 » wtorek 21 sierpnia 2012, 01:25
oskbelfer napisał(a):Jakiś czas temu przychodzi kursant na C zaczyna robić łuk i pyta instruktora przy której tyczce ma zacząc krecić kierownica, myśleliśmy z kolegą ze zabijemy go śmiechem.... reszty chyba rozwijać nie muszę
szerszon napisał(a):W czasie czterech lat moje podejście do m.in łuku sie zmieniło.
Nie powiem, uczę na tyczkę do obrotu w prawo osoby tak zestresowane,że nie wiedzą jak sie nazywają.
Ale prostowanie na lusterka i pózniej jazda z obserwacja przez tylną szybę. Mam nadzieje ,ze wybaczycie.
szerszon napisał(a):"Normalnych" z miejsca na prawe lusterko na linię i po wyprostowaniu tylna szyba.
Moze byc ?
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez szerszon » wtorek 21 sierpnia 2012, 08:46
przez Asilma » środa 05 września 2012, 13:47
przez garrik » środa 05 września 2012, 16:47
przez LexiconAvenue » środa 05 września 2012, 17:32