rodzice przeciwni zrobieniu prawka...

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

rodzice przeciwni zrobieniu prawka...

Postprzez Aniaa » czwartek 30 listopada 2006, 16:07

witam!
Mam 20 lat, jestem studentką a nie mam prawda jazdy, bo moi rodzice ciągle zdecydowanie się temu sprzeciwiają! Gdy skończyłam 18 lat i większość znajomych robiła prawko moj starszy uznał, że nie ma mowy, że najpierw mam zdać maturę. Po maturze znowu nie, bo egzaminy na studia. Potem "nie ma mowy" bo "pierwszy rok jest najgorszy i masz się skupić na nauce!". I tak ciągle - mimo moich licznych próśb, rozmów, kłótni, awantur, najróżniejszych sposobów - ciągle mój starszy mówi zdecydowane "nie" dla prawka. Ostatnio podczas setnej rozmowy na ten temat wypalił, że zrobię prawo jazdy "jak skończe studia"! A wcześniej nie ma mowy! Normalnie ręce opadaja... Nie mam sposobu jak ich przekonać... Setki razy próbowałam i nic...
Aniaa

Postprzez Ad_aM » czwartek 30 listopada 2006, 16:15

Jeśli przeszkodą nie są finanse prowadzone przez rodziców, to nie widze powodu dlaczego jest to dla ciebie taki problem :wink: A jeśli jednak chodzi o finanse, to co mamy tu napisać? Jeśli bardzo chcesz to możesz zarobić pieniążki, próbować dalej przekonać genodawców, albo się poddać :roll:
Kat. B 21 IV 2006 -> Zdane za pierwszym podejściem :)
Kat. C -> może zrobię? :)

Daewoo Nexia :)
Ad_aM

Postprzez bardock » czwartek 30 listopada 2006, 16:15

idz do pracy zarob i sama sobie oplac prawo jazdy innego wyjscia widze ze nie ma 8)

pzdr
bardock

Postprzez Aniaa » czwartek 30 listopada 2006, 16:17

Problemem nie są pieniądze tylko ich poglądy.
Aniaa

Postprzez scorpio44 » czwartek 30 listopada 2006, 16:36