Z czego zdajecie mature?

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

Z jakiego dodatkowego przedmiotu zdajecie mature?

matematyka
21
29%
biologia
11
15%
fizyka
6
8%
chemia
4
5%
wos
8
11%
historia
7
10%
geografia
13
18%
informatyka
3
4%

Liczba głosów : 73

Z czego zdajecie mature?

Postprzez ania18 » środa 08 listopada 2006, 19:54

Tegoroczni maturzyści z jakiego dodatkowego przedmiotu postanowiliście zdawać mature? I jak się czujecie w tym przedmiocie? Tak w ogóle ciekawi mnie czy ktoś się już zaczął uczyć :lol: Chyba nie musze nikomu przypominać że matura próbna jest za tydzień :P
Ja niby wybrałam matematyke, ale zaczynam mieć coraz więcej wątpliwości. Przeglądałam wszystkie arkusze maturalne z 2006 i najbardziej przypadł mi do gustu WOS chyba jednak będę zdawała ten przedmiot. Najgorsze jest to że nie umie się zdecydować, grudzień już za pasem a ja jestem zielona :roll: Niby jak sobie rozwiązywałam maturke z WOSu to na już mam zdaną na 40 %, ale z drugiej strony troche się boje WOSu. Prawie nie mam zielonego pojęcia co w polityce piszczy no i nauczycielka z WOsu mnie nienawidzi. Niemam zamiaru chodzić do niej na konsultacje maturalne :twisted:
Napiszcie jak sprawa z dodatkowym przedmiotem wygląda u was :wink:
ania18

Postprzez wiesniak » środa 08 listopada 2006, 20:15

Matematyki nie ma sie co bać, bardziej banalnego egzaminu niż podstawowa matematyka chyba nie ma na maturze. Chyba, że zdajesz rozszerzoną, ale na 30% napisać to też nie jest duża sztuka . Zależy jakiego wyniku oczekujesz. I na jakie studia chcesz się wybrać, bo WOS i matematyka to dosyć przeciwstawe przedmioty :).

P.S. Ja się do matury tak na poważnie chyba nigdy nie zacząłem uczyć. Lenistwo robi swoje :). Więc się nie przejmuj.
wiesniak

Postprzez Nazgulek » środa 08 listopada 2006, 20:36

No ubiegłaś mnie z tym tematem. Tylko ja chciałam założyć ogólnie o tegorycznych maturzystach :D