przez rocko19 » poniedziałek 09 listopada 2015, 09:25
przez Borys_q » poniedziałek 09 listopada 2015, 12:02
przez szymon1977 » poniedziałek 09 listopada 2015, 15:54
przez Borys_q » poniedziałek 09 listopada 2015, 17:09
Nie zmienia to faktu, ze wrzucajac podczas jazdy jedynke bez wyczucia spowodujemy szarpniecie, obroty skocza i od razu bedziemy zmieniac na dwojke... wiec czasem lepiej zostawic na dwojce.
przez oskbelfer » poniedziałek 09 listopada 2015, 21:53
przez szymon1977 » poniedziałek 09 listopada 2015, 22:02
Rozpedz sie do 100 km/h i zredukuj z 5 na 4 puszczajac szybko sprzeglo. Nastepnie zwolnij do 20 km/h zredukuj z 2 na 1 puszczajac szybko sprzeglo. A teraz napisz czy roznica jest jakas ogromna czy jakas nieogromna.Borys_q napisał(a):...żeby to jakąś ogromna różnice robiło.
przez Borys_q » poniedziałek 09 listopada 2015, 23:34
Rozpedz sie do 100 km/h i zredukuj z 5 na 4 puszczajac szybko sprzeglo. Nastepnie zwolnij do 20 km/h zredukuj z 2 na 1 puszczajac szybko sprzeglo.
jeśli auto radzi sobie na 2-jce, to po jakie licho stosować bieg który generalnie używany jest do ruszania ?
przez szymon1977 » wtorek 10 listopada 2015, 00:40
Uczyc - ucza. Ale czy naucza? Przy 100 z 5 na 4 zawsze wyjdzie ok, prz 20 z 2 na 1 moze byc nieciekawie a zazwyczaj potrzebne to do niczego nie jest. A niektorzy talentu nie maja.Borys_q napisał(a):A na jakich to kursach uczą puszczać szybko sprzęgło przy redukcji??
przez Borys_q » wtorek 10 listopada 2015, 09:39
przez szymon1977 » wtorek 10 listopada 2015, 11:55
przez Borys_q » wtorek 10 listopada 2015, 12:10
I co z tego skoro przecietnym kierujacym wiecej pozytku przyniesie pozostanie na 2 niz redukcja na 1?
przez rocko19 » wtorek 10 listopada 2015, 21:17
oskbelfer napisał(a):jeśli auto radzi sobie na 2-jce, to po jakie licho stosować bieg który generalnie używany jest do ruszania ?
przez Borys_q » wtorek 10 listopada 2015, 22:20
przez oskbelfer » wtorek 10 listopada 2015, 22:45
rocko19 napisał(a):oskbelfer napisał(a):jeśli auto radzi sobie na 2-jce, to po jakie licho stosować bieg który generalnie używany jest do ruszania ?
Mam Fabie z 2004 r z silnikiem 1.4 16 V 55 KW. Uwierz mi że na 2 biegu silnik się dusi jak się ledwo co toczę, a nie chcę się zatrzymać to wpinam 1 bieg i powoli odpuszczam sprzęgło i wtedy auto nie gaśnie, a ja nie muszę się zatrzymywać.
przez rocko19 » czwartek 12 listopada 2015, 20:06