Zielone listki

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

Zielone listki

Postprzez Nifrenithil » niedziela 23 marca 2008, 22:10

Kiedyś były zielone listki :lol:
Sądzę, że to dość fajna sprawa. Czekam na wydanie prawka, które szczęśliwie zdałam tydzień temu i już słyszałam od paru osób jaki to stres wyjechać samodzielnie na drogę. Wiadomo, że prawdziwa nauka przede mną i szczerze mówiąc lepiej bym się czuła, gdyby kierowca za mną wiedział, że jestem 'świeżym kierowcą'. Nie chcę, żeby ktoś mnie stresował trąbiąc mi za plecami i chcę żeby bym ostrożniejszy jadąc w pobliżu. Chętnie bym sobie przylepiła taki zielony listek ale nie wiem gdzie mogę taki dostać :) Uważam, że to powinno na nowo być popularne :D
Nifrenithil

Postprzez tom9 » niedziela 23 marca 2008, 22:19

nie zwracam na to uwagi.
na drodze sa wazniejsze rzeczy nic jakis listek 5x5 na rogu szyby.
[b]Kierowca[/b] z prawem jazdy kategorii "B" i "C" 8)

[i]specyficzne podejście do życia[/i]
tom9

Postprzez zurson » niedziela 23 marca 2008, 22:20

co do mojej opinii na temat listków - patrz post wyżej, a takowy listek dostaniesz w sklepach motoryzacyjnych, na stacjach benzynowych i na allegro ;).
Dla nich tabu, dla nas to jest oczywiste...
zurson

Postprzez DEXiu » poniedziałek 24 marca 2008, 00:24

Temat wielokrotnie poruszany na forum. IMHO listek to nienajlepszy pomysł. Owszem - kierowcy może i będą ostrożniejsi w stosunku do Ciebie, ale zdarzają się też (dość często niestety) buraki, które nie przepuszczą okazji do "poszturchania" Cię klaksonem i "nauczenia" jak się jeździ (przeważnie wyprzedzając - często ryzykownie, czasami wymuszając pierwszeństwo albo wyczyniając inne niekulturalne gesty)
DEXiu

Postprzez Nifrenithil » poniedziałek 24 marca 2008, 01:32

No w sumie o tym nie pomyślałam... Zastanowię się nad tym :)
Nifrenithil

Postprzez robinhut » poniedziałek 24 marca 2008, 13:17

już słyszałam od paru osób jaki to stres wyjechać samodzielnie na drogę.