przez Borys_q » środa 02 stycznia 2013, 22:18
przez szerszon » środa 02 stycznia 2013, 22:59
przez rusel » środa 02 stycznia 2013, 23:31
Hej rusel , a może się pochwalisz jaka jest u ciebie zdawalność jak ty w 8 godz 16 osób obrobisz ????
przez tomcioel1 » czwartek 03 stycznia 2013, 00:42
rusel napisał(a):Hej rusel , a może się pochwalisz jaka jest u ciebie zdawalność jak ty w 8 godz 16 osób obrobisz ????
no to odejmij sobie srednio 3 pozytywy i oblicz sobie srednią, dodaj do tego lepszy dzien i srednia wyjdzie miedzy 20-30% a jak przymkniesz oko np na sprawdzanie poziomu oleju podporką pokrywy silnika to i z 35% zalapiesz
Borys_q napisał(a):Akurat robota egzaminatora jest dużo bardziej stresująca wbrew pozorom od instruktora, instruktor nie spotyka się codziennie z agresją i pretensjami.
przez rusel » czwartek 03 stycznia 2013, 09:20
srali muchy ... przede wszystkim wy dostajecie osoby które coś już potrafią i raczej nie polecą na czołówkę, nie pomylą hamulca z gazem...
przez tomcioel1 » czwartek 03 stycznia 2013, 15:20
rusel napisał(a):srali muchy ... przede wszystkim wy dostajecie osoby które coś już potrafią i raczej nie polecą na czołówkę, nie pomylą hamulca z gazem...
to albo udajesz albo nalezysz do grupy instruktorow ktorzy kompletnie nie wiedza co sie dzieje za bramą osrodka, najlepiej wypowiadac sie na tematy w ktorych sie czlowiek nie porusza....ale co sie dziwic skoro w egzaminach uczestnicza instruktorzy i twierdza ze tyczka nie jest powodem do przerwania egzaminu zyczac sobie dalszej jazdy z kursantem po miescie...
przez lith » czwartek 03 stycznia 2013, 16:14
przez szerszon » czwartek 03 stycznia 2013, 16:48
przez ks-rider » czwartek 03 stycznia 2013, 19:11
szerszon napisał(a):Tuż przed zmianą teorii WORD ustalił dodatkowe terminy zdawania egzaminów teoretycznych na starych zasadach-dużo terminów...czy musieli ?
Nie. Mogli poczekać, aż towarzystwo polegnie na nowych testach po nowej cenie...
Dlatego nie przykładałbym jednej miary do wszystkich....
przez szerszon » czwartek 03 stycznia 2013, 19:24