przez cman » wtorek 26 kwietnia 2011, 14:43
przez Wyder » wtorek 26 kwietnia 2011, 14:59
przez szofer80 » wtorek 26 kwietnia 2011, 17:24
przez cman » wtorek 26 kwietnia 2011, 17:27
szofer80 napisał(a):...lepiej pójdź na prawko T dla własnego dobra (...) a i będziesz miał tą kategorię wbitą w prawie jazdy, za granicą będzie honorowana...
przez szofer80 » wtorek 26 kwietnia 2011, 17:33
przez cman » wtorek 26 kwietnia 2011, 17:44
szofer80 napisał(a):Jeśli ktoś ma wbite T w prawku to dlaczego ma nie mieć jeździć traktorem z przyczepami za granicą?
PRD napisał(a):Art. 93. 1. Prawo jazdy, z wyjątkiem prawa jazdy kategorii T, uprawnia do kierowania określonym w nim pojazdem w ruchu międzynarodowym, chyba że władze danego państwa wymagają, aby kierowca posiadał międzynarodowe prawo jazdy.
przez Wyder » wtorek 26 kwietnia 2011, 21:25
szofer80 napisał(a):Głównie chodzi mi o to że jak będzie pracował głównie na roli to niech robi kat T a nie BE po co komu BE? tylko laweciarzom.A tak się nauczy jazdy normalnym traktorem z przyczepą a nie vanem z przyczepką jak pięć minut na małym zegarku
przez szofer80 » wtorek 26 kwietnia 2011, 21:31
przez Wyder » wtorek 26 kwietnia 2011, 21:36
przez szofer80 » wtorek 26 kwietnia 2011, 22:04
przez mk61 » wtorek 26 kwietnia 2011, 22:07
szofer80 napisał(a):na BE vanem z przyczepą lekką,
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez szofer80 » wtorek 26 kwietnia 2011, 22:12
przez mk61 » wtorek 26 kwietnia 2011, 22:22
szofer80 napisał(a):Co nie trafiłem? zależy gdzie się robi ja tam na BE widzę tylko vany z przyczepkami,
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez szofer80 » wtorek 26 kwietnia 2011, 22:45
przez Wyder » środa 27 kwietnia 2011, 14:34