Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez Ukassiu18 » wtorek 31 grudnia 2013, 16:57
przez szerszon » wtorek 31 grudnia 2013, 18:11
przez Borys_q » wtorek 31 grudnia 2013, 19:05
przez LeszkoII » wtorek 31 grudnia 2013, 19:37
przez szerszon » wtorek 31 grudnia 2013, 19:50
przez szymon1977 » wtorek 31 grudnia 2013, 20:35
przez LeszkoII » wtorek 31 grudnia 2013, 20:55
przez taik » wtorek 31 grudnia 2013, 21:30
szerszon napisał(a):Cegłówke pod koło i spokój
szymon1977 napisał(a):Cegłówkę pod koło dla pewności przy znacznym spadku.
przez szerszon » wtorek 31 grudnia 2013, 22:10
przez Henq » wtorek 31 grudnia 2013, 22:34
przez Borys_q » środa 01 stycznia 2014, 00:00
@LeszkoII ma rację spadek w przód to lepiej na wstecznym ustawić niż na jedynce,
Pytałem o coś innego! Co będzie lepszym "hamulcem" na pochylni 15%: bieg wsteczny czy jedynka?
przez Henq » środa 01 stycznia 2014, 00:39
Borys_q napisał(a):@LeszkoII ma rację spadek w przód to lepiej na wstecznym ustawić niż na jedynce,
Bzdura, jak silnik ma tendencję do kręcenia się w przeciwnym kierunku to pasek rozrządu zamiast ciągnąc od razu za wałki rozrządu będzie miał tendencję do naciągania się na napinaczu, i potrzeba duże mniejszej siły żeby obrócić silnikiem a przy odrobinie pecha doprowadzić do przeskoczenia paska i problemów.
przez lith » środa 01 stycznia 2014, 05:37
przez Ukassiu18 » środa 01 stycznia 2014, 19:20
przez Borys_q » czwartek 02 stycznia 2014, 12:29
?? co ma krecenie silnika do przekładni skrzyni?
podaj przykład przeskoczenia paska, ew konsekwencji, przykład a nie opisy konsekwencji.