Problem na drodzę :(

Tu możecie podzielić się uwagami lub wątpliwościami związanymi z poruszaniem się na drogach

Moderatorzy: dylek, ella, klebek

Problem na drodzę :(

Postprzez Finger06 » sobota 29 września 2012, 17:17

Witam wszystkich forumowiczów.

Jestem świeżym kierowcą bo prawo jazdy mam za ledwie od nie całych 2 miesięcy, ale bardzo mało jeżdżę. Nie miałem jeszcze takiej sytuacji jak dzisiaj. Mianowice zawsze jak jeżdżę po mieście to nic się nie dzieje, zero stresu, skupiony itd. Ale dzisiaj wyjeżdżałem Sobie na drogę i był znak STOP. Zatrzymałem się, ale w tym samym momencie jechał kolega i pokazywał coś palcem, zatrzymałem się dalej na drodze.Chciałem cofnąć do Niego i z Tego wszystkiego zapomniałem o sytuacji z tyłu. Honda niebieska stała a ja wrzuciłem wsteczny i zacząłem cofać. Na szczęście szybko spojrzałem w lusterko i nie doszło do żadnej kolizji. dodam, też że spieszyło mi się do domu i jeszcze ten kolega... Czy to normalne, że mogłem zapomnieć o tyle? Zawsze kiedy jeżdzę po mieście jest wszystko w porządku, nie ma żadnych problemów. Zawsze pamiętam o lusterkach itd. Może to z Tego pośpiechu ? A może to ten kolega? Pomocy bo mam wyrzuty sumienia, że może nie umiem jeździć i się nie nadaje do Tego ;/
Finger06

Re: Problem na drodzę :(

Postprzez RossoneriDevil » sobota 29 września 2012, 17:27

Po prostu na następny raz będziesz bardziej uważał.....a człowiek uczy się całe życie.

Głowa do góry :)
RossoneriDevil

Postprzez Finger06 » sobota 29 września 2012, 17:38

Dzięki za pociesznie. Nietsety jeden samochód w domu + ojciec który pracuję i nie mam samochodu całymi dniami to niesteyy nie mam jak jeździć. Jedynie w Soboty wieczorami się wyrywam i trochę jeżdzę :)
Finger06

Postprzez RossoneriDevil » sobota 29 września 2012, 17:55

Pracujesz?
Kredyt do 6000
Wyrywasz stary samochód, najlepiej Honda, Toyota (dobre silniki) , Opel - (tanie części)
do 2000 zł. resztę wywalasz na ubezpieczenie i części. rozrząd i blacharskie poprawki.