kopan napisał(a):Bzdury pleciecie.
Po pierwsze to pisałem sam, a nie w kilku.
Po drugie to bzdurą do kwadratu trzeba nazwać twój post.
Bzdura#1kopan napisał(a):Zgodnie z tymi twoimi zaleceniami nigdy poprawnie nie wykonasz zawracania na jezdni z urzyciem biegu wstecznego.
Jeśli już chcesz dyskutować o zawracaniu to raczej ty próbujesz zawracać Wisłę kijem, bo monte o zawracanie nie pyta.
A bzdura z "u
życiem" takiego błędu jest ukoronowaniem tej bzdury.
Bzdura#2kopan napisał(a):Wyjeżdżając z parkowania prawym kierunkiem sygnalizujesz zamiar zmiany kierunku jazdy w lewo.
Taka interpretacja pozwala podejrzewać, że masz także rozróżnieniem przodu od tyłu samochodu.
Bzdura#3kopan napisał(a):Stojąc pod skosem masz zasygnalizować zamiar wykonania zmiany kierunku - możesz w prawo czyli z powrotem wjazd na stanowisko parkingowe lub w lewo czyli zamiar jazdy jezdnią.
- monte chce wyjechać z zatoki, a ty rozważasz możliwość ponownego wjazdu do zatoki,
- zamiar jazdy jezdnią, tj na wprost, z lewym migaczem to pewny mętlik w głowach dla innych użytkowników,
Bzdura#4kopan napisał(a):Ps. Zamiast szukać odpowiedzi na forum lepiej spytać swojego wykładowcy lub instruktora.
Po to, m.in., jest forum, by pytać o pewne sprawy i oczekiwać
sensownych odpowiedzi.
szerszon napisał(a):Teraz pytanie jak duzy jest ten skos ?
W przypadku grafiki stoi mniej więcej pod kątem 45. A jak da rade wyjechać w ten sposób, ze prawie będzie na wprost ?
W tym konkretnym przypadku nie trzeba kierunkowskazu.
Co ma sygnalizować lewy ?
monte zadał jedno, konkretne i jasne pytanie, oczekując odpowiedzi. Ty w swojej "odpowiedzi" postawiłeś 3 pytania. Kogo i po co pytasz?