Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez sjakubowski » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 12:29
przez Nikolaus » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 13:00
przez Sympatyk » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 13:00
przez sjakubowski » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 13:15
Widzisz... DU220 naprawdę bardzo dokładnie opisuje znaki pod kątem budowy, rozmiarów, folii odblaskowych itp...Nikolaus napisał(a):a nasze prawo nie normuje takich przypadków... szkoda gadać... :o
przez BlueDevil » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 13:25
przez sjakubowski » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 13:43
OK, ale skoro poprawny wygląd znaku i wymiary mają dokładne wytyczne w Rozporządzeniu, to oznacza, iż dany znak, jeśli nie zachowuje ów wytycznych, jest nieprawidłowy. Skoro jest nieprawidłowy to jego znaczenie jest nieprawidłowe - inne.BlueDevil napisał(a):jak wiemy ten znak i B20 maja po to takie ksztalty jak maja by byly czytelne rowniez zasloniete, np warstwa sniegu lub nawet odwrocone, nie trzeba widziec ich lic zeby wiedziec co oznaczaja
przez Nikolaus » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 13:48
przez BlueDevil » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 13:54
przez Amos » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 14:01
przez sjakubowski » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 14:01
przez Cyberix » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 14:32
sjakubowski napisał(a):Dojeżdżałem do skrzyżowania, gdzie miałem A-7. Wiedziałem, iż jest, gdyż znam trasę.
przez Grzegorz.Z » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 15:34
Cyberix napisał(a):A ile jest skrzyżowań, gdzie w ogóle nie ma znaków?
przez asfalt » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 15:49
przez Nikolaus » poniedziałek 26 kwietnia 2010, 16:29