Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez rusel » piątek 23 listopada 2012, 21:48
przez BOReK » piątek 23 listopada 2012, 22:09
rusel napisał(a):natomiast te dwie miejscowosci
przez rusel » piątek 23 listopada 2012, 22:10
przez BOReK » piątek 23 listopada 2012, 23:28
przez sankila » sobota 24 listopada 2012, 03:40
B42 jest odwołany przez D43 (strefa może być tylko w obszarze zabudowanym); znak 10 to B34 i odwołuje B33 z pozycji 8.szerszon napisał(a):A gdzież to jest odwołanie tego B-43 ?Dalej jest to błędne oznakowanie. Jeszce znak pod nr 10....co ma odwołać ? Popraw i sie podejmę.
Uważasz, że ustawodawca zdecydował się polegać na pamięci kierowcy, zamiast nakazać powtórzenie znaku ograniczenia (do czego obliguje zarządcę drogi art. 3.2.34.4 ustawy 220)? Kierowca wjeżdża w obszar zabudowany, ale obowiązuje go 40/h zamiast ustawowych 50; wyjeżdża ze strefy zamieszkania i obowiązuje go 30/h zamiast 50 (bo wcześniej była strefa uspokojonego ruchu), wyjeżdża z terenu zabudowanego i znowu 40/h zamiast 90, bo tyle było na wjeździe do miejscowości. Ma to sens?skłaniam sie do wersji, ze zestaw znaków E-17a+B-33 nie podlega pod ww. paragraf [27.1].
Hm, jakoś wcześniej nie miałeś problemów ani ze szczegółową analizą warunków ruchu, ani z realnością oznakowania? A znaki postawiłam dokładnie takie, jakie są w danym miejscu potrzebne - główną drogę przerabiam na obwodnicę, więc tymczasowo ruch idzie przez osiedla.rusel napisał(a):mam jeszcze komus cos wyjasniac na podstawie jego wyobrazni? [...]Znak ograniczenia predkosci ze znakiem miejscowosci wymaga szczegolowej analizy warunkow ruchu w miejscu w ktorym ma byc ustawiony [...] powoli zaczynam sie zastanawiac nad tym czy takie miejsce faktycznie istnieje.
przez szerszon » sobota 24 listopada 2012, 15:30
A co mie obchodzi, ze ktoś jełop i do trzech nie umie zliczyć i w dodatku z problemem alkoholowym ?sankila napisał(a):Uważasz, że ustawodawca zdecydował się polegać na pamięci kierowcy, zamiast nakazać powtórzenie znaku ograniczenia (do czego obliguje zarządcę drogi art. 3.2.34.4 ustawy 220)? Kierowca wjeżdża w obszar zabudowany, ale obowiązuje go 40/h zamiast ustawowych 50; wyjeżdża ze strefy zamieszkania i obowiązuje go 30/h zamiast 50 (bo wcześniej była strefa uspokojonego ruchu), wyjeżdża z terenu zabudowanego i znowu 40/h zamiast 90, bo tyle było na wjeździe do miejscowości. Ma to sens?skłaniam sie do wersji, ze zestaw znaków E-17a+B-33 nie podlega pod ww. paragraf [27.1].
A gdyby tak zatrzymał się w tej miejscowości (w strefie zamieszkania), na pogaduchy z kumplem i wyjeżdżał po wytrzeźwieniu (czyli po dwóch dniach) - miałby pamiętać, który wariant znaków przerabia? Czy ma za strefą jechać 30, 40 czy 50? A już bankowo pocisnąłby za D43 do 90/h, czyli 50 km ponad limit (a przecież ograniczenia nie zrobiono bez powodu). Chcesz ludzi pozabijać?
przez szerszon » sobota 24 listopada 2012, 15:59
sankila napisał(a):No dobrze mistrzowie, to rozpiszcie mi prędkości na poszczególnych odcinkach tej drogi (znaki z plusem stoją jeden za drugim). Rusel może posłużyć się teorią zakazu trąbienia, szerszon - powrotem do "prędkości sprzed odcinka".
przez BOReK » sobota 24 listopada 2012, 16:18
przez MEL » sobota 24 listopada 2012, 20:20
BOReK napisał(a):Kobylnic i Białych Borów jest w sumie ze 30 w kraju i nie mogę nigdzie znaleźć fotek z wjazdów (skąd wziąłeś swoją btw?), ale może faktycznie wszędzie byłeś.
przez szerszon » sobota 24 listopada 2012, 23:15
BOReK napisał(a):Na odcinku 9-10 to chyba nadal 50km/h? E-18a nie odwołuje B-33, dopiero B-34 dalej.
Czy strefa z B-43 obowiązuje tylko w obszarze zabudowanym i z jego końcem znika? Serio pytam, nie pamiętam.
przez Drezyna » sobota 24 listopada 2012, 23:34
szerszon napisał(a):
90 na podstawie Par 15.3
przez Baranek » sobota 24 listopada 2012, 23:46
przez BOReK » sobota 24 listopada 2012, 23:52
przez szerszon » niedziela 25 listopada 2012, 00:06
Nie dla Ciebie i Drezyny....Baranek napisał(a):50km/h jest ustawione przed znakiem oznaczającym miejscowość więc obowiązuje do skrzyżowania lub odwołanie. Proste..