Tom661 napisał(a):Henq napisał(a):Tom661 napisał(a):Właśnie zaorałeś szkołę warszawską, w tym i szerszona,
możesz wskazać w którym miejscu ta szkoła warszawska uczy że pojazd na SoRO C-12+A-7 ma się zatrzymać i wpuścić pojazdy które wjeżdżają na to SoRO?
chcesz nieudolnie wmówić, że szkoła warszawska uważa, że pojazdy wjeżdżające spod A-7 na C-12 mają pierwszeństwo nad pojazdami już będącymi na skrzyżowaniu?
Nieźle tutaj odpłynąłeś. Nie rozumiesz prostego tekstu pisanego.
Czyżbyś nie rozumiał definicji C-12+A-7?
Każdy wjazd na SoRO jest podporządkowany , każdy pojazd będący już
na skrzyżowaniu ma pierwszeństwo nad pojazdem który oczekuje wjazdu na to skrzyżowanie. Piszesz, że tym stwierdzeniem zaorałem szkołę warszawską, więc mógłbyś napisać w którym miejscu szkoła warszawska twierdzi inaczej? Wskaż który pojazd wg szkoły warszawskiej ma pierwszeństwo nad pojazdem będącym już
na skrzyżowaniu?
Tom661 napisał(a):Henq napisał(a):nie ma znaczenia skąd pojazd wjeżdża na SoRO
dla szerszona ma to kluczowe znaczenie. A jeśli mimo to twierdzisz, że "to nie ma znaczenia" - to przeczysz szkole warszawskiej, dla której na rondzie "można skręcić w lewo",
oczywiście że
na skrzyżowaniu można skręcić w lewo
Tom661 napisał(a): co idiotycznie i nikomu niepotrzebnie skutkuje tym, iż "warszawiacy" sygnalizują ten zamiar lewym kierunkowskazem jeszcze przed wjazdem na SoRO.
orzesz sam siebie
, zachwycając się p. Leśniewskim i jego słowami a to właśnie on pisze że na skrzyżowaniu można skręcić w lewo popatrz co wstawiasz...
Tom661 napisał(a): Tym samym dla stwierdzenia "skrętu w lewo" przez szkołę warszawską liczy się nie tylko samo miejsce zjazdu z ronda, ale też miejsce wjazdu na nie.
czyli jak wjadę na skrzyżowanie drogą nr 1 i objadę skrzyżowanie dookoła to wg ciebie nie wykonam zawracania tylko zjazd w prawo
Tom661 napisał(a):Bo jeśli istotne jest tylko miejsce zjazdu - tym samym potwierdzasz konieczność stosowania jedynie tzw. "prawego zjazdowego".
od kiedy to zjazd ze skrzyżowania należy sygnalizować? możesz wskazać jakiś przepis?
Tom661 napisał(a):Czyli widzę, że szkoła warszawska nie rozróżnia SoRO od skrzyżowań bez C-12.
czyli widzę że nie masz pojęcia co to jest skrzyżowanie
no to jeszcze raz:
skrzyżowanie – przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; określenie to nie dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą gruntową, z drogą stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego się przy drodze lub z drogą wewnętrzną;
zrozum wreszcie, że powierzchnia utworzona przez drogi na SoRO to skrzyżowanie a nie droga, zresztą sama nazwa wskazuje:
Skrzyżowanie o Ruchu Okrężnym więc zgodnie z tym zapisem nie dość że masz się zachowywać tak jak na skrzyżowaniu to masz przestrzegać znaku C-12 i objechać wyspę dookoła. Na każdym skrzyżowaniu zmieniasz kierunek jazdy na SoRO również bo to też jest skrzyżowanie, ale nadal nie jest to skrzyżowanie gdzie można tylko w prawo skręcać...
Tom661 napisał(a):Wcześniej zapodawałeś rondo mogilskie bez C-12, teraz jakieś inne.
Gdyby to było SoRO
Dawałem ci przykłady
skrzyżowań, tak samo masz się zachowywać na wszystkich
skrzyżowaniach a nie tylko na "skrzyżowaniach o ruchu prostym" - widać za niedługo trzeba będzie taką nazwę wprowadzić by rozróżnić
skrzyżowanie od
skrzyżowania Tom661 napisał(a):- to bym WOGÓLE nie włączał kierunkowskazu lewego, tylko "prawy zjazdowy".
I Ducato tak samo musiałoby włączyć "prawy zjazdowy przy opuszczaniu
SoRO, gdyby to skrzyżowanie nim było.
a co to za bzdury?
czy znane ci są przepisy co należy sygnalizować na drodze? bo czytając twoje wypowiedzi odnoszę wrażenie że nie
możesz podać przepis co należy sygnalizować?
Tom661 napisał(a):Ale nie jest.
nie jest
skrzyżowaniem? czy
skrzyżowanie o ruchu okrężnym nie jest
skrzyżowaniem wg ciebie?
jacy wszyscy? nie mierz innych swoją miarą to że ty tutaj mrugasz wprawo pomimo, że jedziesz prosto nie oznacza, że inni kierowcy też nie mają pojęcia o sygnalizacji i przepisach ruchu drogowego.
tu nie ma jazdy na wprost
źle jest oznakowane skrzyżowanie
pomimo znaku o informacji jazdy prosto zastosowano powierzchnię wyłączoną w taki sposó że pojazd nie jest wstanie przejechać bez zmiany kierunku jazdy więc dlatego należy sygnalizować - braki masz i to duże...
Tom661 napisał(a):Idiotyczne porównania ze skrzyżowaniami/zespołem skrzyżowań nie będących SoRO nie są porównywalne do SoRO.
Idiotyzmem jest twierdzenie, ze
skrzyżowanie o ruchu okrężnym nie jest
skrzyżowaniemTom661 napisał(a):Czym innym jest ruch okrężny zgodnie z C-12, a czym innym skręcanie w lewo.
ruch okrężny na czym?
skręcanie w lewo na czym?
trzeba zrozumieć zależność
Tom661 napisał(a):Jak wyżej.
nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie na temat skrzyżowania a chcesz dyskutować o skrzyżowaniach
Tom661 napisał(a):Zaorałeś szkołę warszawską. Wyjaśnij zatem co to znaczy, że samochód wjeżdżający z Hoffmanowej na rynek w NS "skręca w lewo przez SoRO". Wystarczy wg ciebie, że wjedzie na obwiednię i przejedzie 5 metrów???.
A przy okazji wytłumacz też: co to znaczy dla samochodu wjeżdżającego z Hoffmanowej na rynek:
a), że "jedzie prosto przez SoRO"? - jak wjedzie na obwiednię i przejedzie wg ciebie 4 metry???
b) "skręca w prawo przez SoRO"? - jak wjedzie na obwiednię i przejedzie wg ciebie jakieś 3 metry???
jak na razie to orzesz sam siebie
wskaż mi proszę gdzie jest napisane że na skrzyżowaniu można zmienić kierunek jazdy tylko raz?
udowodnij proszę, że zawracając
na skrzyżowaniu od strony Lubicz w ul Lubicz, zmieniasz kierunek jazdy tylko raz?
a może zawracając
na skrzyżowaniu z ul Lubicz w ul. Lubicz jedzie w prawo i ma włączać prawy zjazdowy? zrozumiesz to zrozumiesz poruszanie się po każdym
skrzyżowaniu.
Tom661 napisał(a):Henq napisał(a):Tom661 napisał(a): Jeśli uważasz, że manewr skrętu w lewo skończył się jeszcze na obwiedni, przed zjazdem z rynku w Skargi (gdyby skręcał w Wąską wówczas wg ciebie "skręcałby w prawo",
raczej jechał prosto
Kolejny kretynizm.
Mistrzu znaki są widoczne? A w szczególności
B-22 w tym miejscu? Więc gdzie ma pojechać w prawo? jedyny możliwy tor jazdy to prosto, więc gdzie się pcha z prawym kierunkowskazem? i to jeszcze zjazdowym
co to jest ten kierunkowskaz zjazdowy możesz zacytować jakiś przepis kiedy się go stosuje? Szukam w PoRD nawet szukałem w art o sygnalizowaniu awarii ale nic na temat sygnalizowania zjazdu nie ma
Tom661 napisał(a):Po raz kolejny potwierdzasz, że szkołą warszawska jest patologiczna. Nie interesuje mnie "przykład z Lublina" nie będący SoRO. Skoro zamiast odnosić się wprost do poruszonej przeze mnie kwestii w odniesieniu do rynku w NS robisz jakiś wybieg do skrzyżowania w Lublinie nie będącym SoRO - to znaczy, że stać cię tylko na pyskówkę.
A ciebie stać na logiczne myślenie? Rozwiń skrót SoRO którego tak używasz i wskaż proszę dlaczego nie chcesz merytorycznie dyskutować o
skrzyżowaniu?
Tom661 napisał(a):Zastanawiam się czasami kto jest gorszym fanatykiem: płaskoziemcy, czy wyznawcy patologicznej szkoły warszawskiej...
Mam nadzieję, że orzecznictwo sądowe kiedyś zrobi porządek z patologią szkoły warszawskiej.
Raczej niedouczony kierowca bombowca wymyślający teorie o sygnalizowaniu zjazdu ze
skrzyżowania czy też twierdzący że
skrzyżowanie nie jest
skrzyżowaniem, czy też o sygnalizowaniu zmiany kierunku ruchu
Tom661 napisał(a):Pogadaj z użytkownikiem Henq albo może z szerszonem, to może Ci wytłumaczą, że "manewr skręcania w lewo nie odbywa się przez całe skrzyżowanie tylko kończy na skrzyżowaniu".
Może się skończyć na skrzyżowaniu a wg ciebie zawsze trwa przez całe skrzyżowanie i kończy się zawsze za skrzyżowaniem?
Im lepszy samochód terenowy - tym traktor musi dalej jechać.