nie odpowiedziałeś na moje pytania:
1/ dlaczego w rozporządzeniu jest mowa o skrzyżowaniu wielopoziomowym, skoro definicja PORD mówi o jednym poziomie?
2/ co "upłynnia i uspakaja" przejazd przez rondo, oznakowane C12, w stosunku do przejazdu przez skrzyżowanie z wyspą centralną? (Pytam o znaczenie znaku C12 a nie A7).
To źle rozumiesz.LeszkoII napisał(a):chciałbym dobrze zrozumieć: czy na prawdę uważasz, że definicje [...] są zupełnie oderwane od dyspozycji znaków drogowych zawartych w dz.u. nr 170?
Nie napisałam, że są oderwane, tylko wykazałam, że określeń, zawartych w rozporządzeniach, nie można utożsamiać z definicjami PORD. Dlatego przytoczyłam "skrzyżowanie wielopoziomowe", które z całą pewnością definicji nie odpowiada (a tym samym upada koronny argument szerszona, że każde rondo jest jednym skrzyżowaniem "bo tak napisano w par. 36").