Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez rusel » czwartek 22 listopada 2012, 18:25
przez szerszon » czwartek 22 listopada 2012, 23:16
Drezyna napisał(a):No, to ta cała reszta (a dokładniej te wymienione w przepisach) może rozpoczynać odcinek, na którym zakaz jest zmieniony. D-43 też. Wszystko.
przez sankila » piątek 23 listopada 2012, 00:24
Zaproponowałam; B43 ma mały znak, dużą planszę i ramkę; B33 ma kółko sięgające brzegów rysunków. B 43 jest pod nr 3; reszta to zwykłe B33 i B34.szerszon napisał(a):Może w pierwszej kolejności zaproponujesz łamigłówkę opartą na prawidłowym oznakowaniu ?
Ale teraz nie rozważamy sensowności kompilacji znaków, tylko przejechanie takiej trasy, zgodnie z przepisami. Wyjaśnij mi, na podanym przeze mnie rysunku, w jaki sposób jedziesz przez te rożne znaki (nie zrobiłam ani jednego odcinka z podwyższoną prędkością, więc nie jest to przejazd specjalnie skomplikowany); ewentualnie dodaj znaki, żeby maksymalnie długo utrzymać 40/h, podczas przejazdu przez całą miejscowość.rusel napisał(a):jezeli znak zakazu przy e17a mialby obowiazywac tylko do znaku obszaru zabudowanego doszloby do deprecjacji jego znaczenia dlatego nalezalo stosowac go poza wspolnym slupem przed lub za
przez szerszon » piątek 23 listopada 2012, 07:44
przez rusel » piątek 23 listopada 2012, 09:19
Wyjaśnij mi, na podanym przeze mnie rysunku
przez Drezyna » piątek 23 listopada 2012, 11:57
szerszon napisał(a): Chyba posunąłeś sie za daleko...
przez BOReK » piątek 23 listopada 2012, 15:09
przez Drezyna » piątek 23 listopada 2012, 15:21
przez BOReK » piątek 23 listopada 2012, 15:57
przez szerszon » piątek 23 listopada 2012, 18:07
Przepraszam Ciebie najmocniej, ale tutaj błędnie chcesz zastosować par.27.1, który nijak sie ma do sytuacji E-17a+B-33 opisanej oddzielnie w par 15.3 ( ciekawe dlaczego ustawodawca oddzielnie to napisałDrezyna napisał(a):szerszon napisał(a): Chyba posunąłeś sie za daleko...
Ja? Przecież ja nie tworzę prawa. A napisane jest to, co cytuję:
"Dopuszczalna prędkość określona na znaku obowiązuje... do miejsca:
1) wprowadzenia innej dopuszczalnej prędkości znakiem B-33 lub B-43,
2) umieszczenia znaku D-40 oznaczającego początek strefy zamieszkania,
3) umieszczenia znaków oznaczających odpowiednio początek lub koniec obszaru zabudowanego."
D-42 i D-43 są pod tym względem identyczne.
Na marginesie, czy cały obszar zabudowany musi być wewnątrz miejscowości?
przez Drezyna » piątek 23 listopada 2012, 20:08
szerszon napisał(a):Przepraszam Ciebie najmocniej, ale tutaj błędnie chcesz zastosować par.27.1, który nijak sie ma do sytuacji E-17a+B-33 opisanej oddzielnie w par 15.3 ( ciekawe dlaczego ustawodawca oddzielnie to napisał![]()
)
W takiej interpretacji jak Twoja to pierwsze skrzyżowanie załatwia sprawę
przez BOReK » piątek 23 listopada 2012, 20:36
przez rusel » piątek 23 listopada 2012, 21:13
przez BOReK » piątek 23 listopada 2012, 21:35
przez szerszon » piątek 23 listopada 2012, 21:38
Dlatego błednie, ze B-33 z E-17a traktujesz jako zwykły samodzielny znak ograniczenia prędkości, który moze zostac odwołany w przypadkach wystepujacych w Par 27.1.Drezyna napisał(a):Dlaczego błędnie? A do jakiego "innego znaku" odwołuje się 15.3?