rusel - jak powinno być to wiemy obaj...
Ale dyskutujemy o tym co jest.
I w tym miejscu pozwolę sobie parafrazować twoją wypowiedź.
Otóż co mamy skoro rozwidlenie nie jest skrzyżowaniem ?
Dołem 70, górą 70 do skrzyżowania.
A od skrzyżowania 50, bo skrzyzowanie odwołuje podwyższenie.
Tak więc skoro ta (ponoć jedna) droga ma skrzyżowanie, to ten na dole od tego górnego skrzyżowania ma 50, "tylko o tym nie wie" , bo przecież ta droga ma skrzyżowanie, które odwołuje owe 70

Tyle samo warta ta interpretacja co i twoja

A tak na serio mamy od rozwidlenia 50 dołem i górą i przed skrzyżowaniem i za... i po połączeniu.
Powinno być po rozwidleniu postawione 70 dla dolnej, dla górnej wg uznania organizatora ruchu (ja bym zostawił 50 i nie podwyższał na górnej). A po połączeniu, jeśli nic nie ma to 50 zostaje na obu, jeśli są warunki to dać 70 dla obu, a w zasadzie dla jednej powstałej z połączenia.
I by tej dyskusji nie było

Utknęliście na tym, że wam na jednej drodze (4-jezdniowej ? ) na tym samym odcinku drogi wyszły dla tej jednej drogi dwie różne dozwolone prędkości... I problemu nie rozwiążecie inaczej niż przyznając, że jedna droga rozwidliła się na dwie drogi.