Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez BOReK » środa 21 listopada 2012, 13:26
przez rusel » środa 21 listopada 2012, 15:50
przez Drezyna » środa 21 listopada 2012, 22:13
BOReK napisał(a):... koniec pewnego odcinka.
przez BOReK » środa 21 listopada 2012, 22:45
przez szerszon » środa 21 listopada 2012, 22:46
Drezyna napisał(a):szerszon napisał(a): 1. Dlaczego po D-43 90km/h. przecież zakres obowiazywania E-17a+B-33 jeszcze sie nie skonczył.
Zakres się nie skończył, ale rozpoczął się nowy odcinek, gdzie zakaz wynikający z B-33+E-17a został zmieniony lub odwołany. Przepisy mówią, że D-42 działa tak samo jak D-43 i parę innych. Nie interpretujmy po swojemu.
przez Drezyna » środa 21 listopada 2012, 23:51
szerszon napisał(a):
A D-43 likwiduję tę zmianę , nieprawdaż ?
BOReK napisał(a): ...tylko półprosta.
przez szerszon » czwartek 22 listopada 2012, 00:11
No czytam ten paragraf 58.3 i nie widzę nic na poparcie stanowiska , które reprezentujesz.Drezyna napisał(a):szerszon napisał(a):
A D-43 likwiduję tę zmianę , nieprawdaż ?
Nieprawdaż. Sprawdź gdzie napisano o D-42. Tamże napisano, że D-43 działa identycznie. Resztę dopowiadacie zupełnie niepotrzebnie.
przez sankila » czwartek 22 listopada 2012, 01:55
przez szerszon » czwartek 22 listopada 2012, 08:13
przez BOReK » czwartek 22 listopada 2012, 09:08
przez Drezyna » czwartek 22 listopada 2012, 09:25
szerszon napisał(a):
Ale, ale... nic nie odnosisz sie do E-17a i E-18a o czym jest napisane w par.15.3...
przez rusel » czwartek 22 listopada 2012, 10:30
przez szerszon » czwartek 22 listopada 2012, 11:57
Drezyna napisał(a):Wsakż w przepisach wszystkie "inne znaki" i po sprawie.
przez Drezyna » czwartek 22 listopada 2012, 15:56
szerszon napisał(a):Drezyna napisał(a):Wsakż w przepisach wszystkie "inne znaki" i po sprawie.
Cała reszta dotycząca ograniczenia prędkości.Mówimy o naszym przypadku.
przez BOReK » czwartek 22 listopada 2012, 17:23