Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez Jarons » środa 06 października 2010, 19:10
przez lith » środa 06 października 2010, 19:32
przez Jarons » środa 06 października 2010, 19:35
lith napisał(a):Ale nic ciekawego tam nie ma poza tym, że nie odróżniają tam zakazu wyprzedzania na przejściach i bezpośrednio przed od podwójnej ciągłej ;]
przez zaglebiak » środa 06 października 2010, 19:55
przez piotrekbdg » środa 06 października 2010, 20:03
Jak się wkurzę to znajdę na to odpowiednie ustawy czy akty prawne
przez zaglebiak » środa 06 października 2010, 20:04
przez piotrekbdg » środa 06 października 2010, 20:06
przez cman » środa 06 października 2010, 20:07
zaglebiak napisał(a):To może tutaj będzie coś ciekawszego: http://www.auto-swiat.pl/asforum/forum, ... pasa-.aspx
zaglebiak napisał(a):Powiedzmy, że szukam.
przez zaglebiak » środa 06 października 2010, 20:09
przez cman » środa 06 października 2010, 20:13
piotrekbdg napisał(a):Tzn, że cały czas obstajesz przy czymś czego nie jesteś w stanie przytoczyć?
przez lith » środa 06 października 2010, 20:21
przez Cyberix » czwartek 07 października 2010, 09:31
przez cman » czwartek 07 października 2010, 09:41
Cyberix napisał(a):Ja rozumiem o co chodzi cmanowi, po prostu chodzi o kwestię zwrotu "za wyjątkiem".
przez lith » czwartek 07 października 2010, 10:54
przez cman » czwartek 07 października 2010, 11:43
maryann napisał(a):Cały błąd w rozumowaniu kol. cman i spółki (a biorąc na logikę sens i cel ustanowiena tego przepisu rozumowanie cman'a jest błędne) polega na tym, że uznał zwrot "zakaz przejeżdżania przez tę linię" jako czynność, nie jako stan. Jeżeli jakiś zapis mówi, że nie wolno przekraczać granicy państwa bez czegoś-tam, to jak już się znajdę metr za granicą to jestem tam legalnie a nielegalnie jestem tylko w czasie rozkroku nad granicą? Nie. Tak samo tu- nie wolno mi przekraczać linii P3 gdy od strony mojego pasu jest ciągła, oznacza że bez względu na sposób, czas i miejsce nie mogę się znaleźć po jej drugiej stronie. I tyle.