A kto mówi o jeździe na wprost? Cały czas mówię o jeździe w kierunki wskazanym na znaku C-12.LeszkoII napisał(a):Wygięte? Wtedy cały czas będziesz zmieniał "kierunek jazdy", bo przypomnę napisałeś, że jazda na wprost odbywa się tylko w linii prostej.tomekkoz napisał(a):Strzałki powinny być nieco wygięte - tak jak na znaku C-12. Wtedy nie byłoby wątpliwości, że reprezentują jeden kierunek jazdy - taki jak wskazany na znaku C-12.
Jak zwykle brak merytoryczności w twoich wypowiedziach.
Skoro jadę w jednym kierunku - wskazanym na znaku C-12 to wiadomo, że nie zmieniam kierunku jazdy.LeszkoII napisał(a):W takim razie względem czego na skrzyżowaniu zmieniasz kierunek jazdy? Za chwilę pewnie powiesz, że jazda skręcanie w lewo nie jest zmianą kierunku jazdy tylko jazda w jednym kierunku po wygiętej strzałce![]()
Masz kompletny bajzel pojęciowy w głowie, dlatego, że nigdy nie chciało ci się zapoznać z podstawowymi definicjami, w tym bardziej zrozumieć ich.
LeszkoII napisał(a):
Jako że cały czas rozmawiamy o znaku C-12....
Czy na tym rys. strzałki czerwone i niebieskie reprezentują ten sam, jeden kierunek jazdy?
Zapoznaj się najpierw z rozporządzeniem, jak powinno wyglądać skrzyżowanie z C-12.
Na tym skrzyżowaniu, pojazdy jadą dookoła wyspy w czterech kierunkach, zatem stawianie znaku C-12 jest nadużyciem.
=========
LeszkoII napisał(a):Do przedłużenia krawędzi jezdni powiadasz... Dla Ciebie obwiednia to jedna jezdnia jednokierunkowa w kształcie zamkniętej pętli. Wyjaśnij, co stanowi przedłużenie tej jezdnitomekkoz napisał(a):1. To standardowe linie P-7a. Stosuje się je do przedłużenia krawędzi jezdni na skrzyżowaniach.
Gościu nawet zdania nie umiesz prawidłowo powtórzyć. Przedłużenie krawędzi jezdni, a nie przedłużenie jezdni. Sprawdź sobie w słowniku co znaczy słowo krawędź, bo nawet z tym u ciebie licho.
Poza tym P-7a stosuje się do przedłużenia krawędzi jezdni na skrzyżowaniach, nie tylko na SoRO, ale na wszystkich rodzajach. Radzę zapoznać się z warunkami technicznymi dla znaków poziomych, bo z tym też krucho u ciebie.