Wyszukiwanie i trzymanie się kurczowo detali bez uwzględniania kontekstu to własnie manipulacja. Lubisz to.
Słyszałaś może cos o tym,ze przepis szczególny uchyla ogólny ?
Tutaj nawet nie ma co uchylać.
Konkretne przeznaczenie i ich znaczenie poszczególnych linii jest podane w punktach, których kilka przykładów podałem.
Będziesz sie kłócić z rozporządzeniem ?
A do tej pory kontekst jest twoim subiektywnym odczuciem.
No i gdzie Pan Soboń napisał ( a raczej przepisał) ,że P-4 wyznacza pasy ruchu ?
Pisze sobie o liniach wyznaczających pasy ruchu, a gdy przechodzi do konkretów już mu nie wyznacza ( P-4)
Pan Stefański to samo.
Pytam sie , gdzie mają to napisane w akcie prawnym ?
Również nie zauważyli, że linia P-2 to w oryginale P-2a i P-2b ?
Kolejnym kuriozum jest pisanie o liniach, które rzekomo wyznaczają pasy ruchu jako o liniach wyznaczających
oś jezdni( już nie pasy

)
No i co ? Może sie zdecydują ?
Może jeszcze cytat z Pana Drexlera podrzucić?
Właśnie o tym Panu pisałem, że prostował "łamane pierwszeństwo"
Podrzucić linka, abys też się pośmiała ?
Poza tym podejrzewam,że też przepisał rozporządzenie.
Nie zauważyłem, aby któryś chociaż zająknął sie o P-1d czy P-1e... zdumiewające...
tak samo jak przepisywanie podręczników dla kandydatów na prawo jazdy.
,
do tego rusel.................. i ja.
Chyle czoła przed takimi autorytetami..wole jednak, wybacz, przepis prawny.
Macie ?
Może być pora sprawdzać, czy przypadkiem Ci ogon nie wyrósł.

Jak mi udowodnicie to sprawdzę. na chwile obecną nie zauważyłem poważnych argumentów.
Dalej chciałbym dowiedzieć się jak szanownym ekspertom i wam P-4 wyznacza pasy ruchu, cos w temacie P-1d i P-1e..może jeszcze o P-6a ?