Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez scorpio44 » niedziela 01 sierpnia 2010, 19:25
przez maryann » poniedziałek 02 sierpnia 2010, 08:25
Ja też. Po co takie szopki? Z oszczędności słupków?DEXiu napisał(a):nie widziałem jeszcze A-7 i B-20 na jednym słupku.
przez dylek » poniedziałek 02 sierpnia 2010, 18:01
przez maryann » wtorek 03 sierpnia 2010, 12:31
przez scorpio44 » wtorek 03 sierpnia 2010, 18:01
przez maryann » środa 04 sierpnia 2010, 08:44
przez dylek » środa 04 sierpnia 2010, 18:13
przez maryann » czwartek 05 sierpnia 2010, 09:12
Tuż obok też nie ma sensu, o czym poniżej-dylek napisał(a):C-12 znak A-7, a tuż obok na oddzielnym słupku B-20
Praktycznie ważniejsza jest prędkość przed rondem(oczywiście- siłą rzeczy i 'na') szczególnie gdy krzyżują się ważna droga z jeszcze ważniejszą. Ktoś jak przejedzie 100km i non stop widzi D-1 to trzeba go obudzić przed C12, B20 i robi to A7, często nie jeden i nie tylko 100m wcześniej. Bez żadnej innej potrzeby- więc właśnie w tym celu stawia się nawet "Teren zabudowany" na dodatek(choć wieś zaczyna się 300m za skrzyżowaniem). Ale to nie zmienia faktu, że wystarczy dla uregulowania prawnego piewszeństwa(o czym ten wątek) samotny A7.dylek napisał(a):- tutaj znaczenia ma dopuszczalna prędkość na drodze.... inaczej będzie w terenie zabudowanym ( Vmax<60km/h) inaczej poza tym terenem (Vmax>60km/h)