Przypominam, że strzałka F-10 nie określa, którym pasem masz skręcać w lewo, a tylko z którego pasa masz skręcać w lewo.
Przypominam, ze w ogóle nie masz pojęcia co oznacza F-10

I dlatego tłumaczenie dlaczego z pasa do skrętu w prawo nie skręca sie w lewo w twoim przypoadku hest bezcelowe.
Przypominam, ze zadałem proste pytanie..skręciłeś juz w lewo w miejscu,gdzie chcesz zmienić pas na prawy i dalej skręcać ?
Zrealizowałes zamiar ? podejrzewam, że nie...
Dlatego z czystym sumieniem moge napisać- nie masz zielonego pojęcia.
szoferemeryt
Bo jest to prawdą. W danej chwili jesteś podczas wykonywania manewru skrętu w lewo i nie wykonasz tego manewru poprawnie, jeśli nie objedziesz wyspy akurat z tej konkretnej strony.Co upoważnia Pana z KGP do stwierdzenia „chwilowe położenie pojazdu wynikające z konieczności objechania wyspy”.
Zgadza się. Chcą widziec ze trzy zmiany kierunku jazdy przy jeździe na wprost, Chcą sobie dzielić manewr na podmanewry...No cóż, pewne osoby wolą widzieć to czego nie ma, a to co jest uważać że tego nie ma.
Baranek
Skoro jest niby "skręt w lewo" to jakim prawem używa się prawego kierunkowskazu przy zjeździe z ronda.
A gdzież to masz zwerbalizowany ten obowiązek ?
A kto ci każe wrzucać prawy ?Czy kodeks przewiduje używanie prawego kierunkowskazu przy jeździe w lewo??
A przecież przy zjeżdżaniu z ronda zawsze daje się prawy kierunkowskaz - bo jest to zmiana kierunku jazdy.
Jak poczytasz moje wcześniejsze pytania w tym temacie to twoja wiara, ze z ronda to zawsze w prawo nie będzie już tak silna.

włączamy OBLIGATORYJNIE prawy kierunkowskaz.
Jak wyżej..wskaż mi ten obowiązek
