Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez cappricio » piątek 14 października 2005, 11:52
przez Mauro.Widzew » piątek 14 października 2005, 11:56
przez Mauro.Widzew » piątek 14 października 2005, 11:58
cappricio napisał(a):ja szczerze mowiac tez nie rozumiem tej poziomej strzałki do zawracania, ale z innego powodu. otoz: po co ona jest malowana razem ze strzałką do skrętu w lewo, jesli na samej strzałce w lewo (caly czas mowie z znakach poziomych) tez mozna zawracac???
przez Sławek_18 » piątek 14 października 2005, 15:59
przez scorpio44 » piątek 14 października 2005, 16:04
Sławek_18 napisał(a):Ty, ale tez znak na srodkowym pasie jest bez sensu.
przez Sławek_18 » piątek 14 października 2005, 17:35
przez Mauro.Widzew » piątek 14 października 2005, 17:53
Sławek_18 napisał(a):Ty, ale tez znak na srodkowym pasie jest bez sensu.
przez Sławek_18 » piątek 14 października 2005, 18:07
przez jjaacc » piątek 14 października 2005, 22:52
przez jjaacc » piątek 14 października 2005, 23:02
przez Greg_KFR » niedziela 16 października 2005, 23:12
przez scorpio44 » niedziela 16 października 2005, 23:21
przez jjaacc » niedziela 16 października 2005, 23:28
przez Greg_KFR » niedziela 16 października 2005, 23:30
scorpio44 napisał(a):Greg_KFR, tutaj wolno zawracać, bo nie jest to sygnalizator kierunkowy! To jest normalny sygnalizator ze strzałką warunkową w lewo.
przez scorpio44 » niedziela 16 października 2005, 23:38
Greg_KFR napisał(a):a jakby to był sygnalizator warunkowy S-3 to mozna zawracac czy nie jakby tylko strzałka w lewo była :?: