aaltonen napisał(a):Czy zdaje Pan sobie sprawę jak wygląda procedura zatwierdzania projektu organizacji ruchu?
Czy wie Pan ilu projektantów, specjalistów i funkcjonariuszy podpisuje i opiniuje ustawienie jakiegoś znaku?
Skąd wiesz, czy nie dyskutujesz właśnie z takim specjalistą. Po raz kolejny stosujesz moralizatorski ton.
Mało chyba jeszcze w życiu widziałeś w tej „branży”, sokoro wierzysz w tak dużą nieomylność istot ludzkich.
aaltonen napisał(a):Pan jako kierowca, ma obowiązek dostosować się do znaku D-1, który oznacza skrzyżowanie.
Dlaczego nie akceptujesz, wielokrotnie tu podawanej, właściwej definicji znaku D-1. Czy takie sprzeczne z PRD wytyczne macie w urzędzie? Proszę, nie obraź się, ale Twój upór jest dla mnie niepojęty.
aaltonen napisał(a):LeszkoII napisał(a):To nie jest skrzyżowanie - taką wstępną decyzję podjąłbym zbliżając się do drogi o nawierzchni widzianej na obrazku.
Byłaby to błędna decyzja Panie Leszko II.
Przed tym miejscem ustawiony jest znak D-1, który mówi kierującemu że ma do czynienia ze skrzyżowaniem.
Panie Taik proszę teraz dowodzić, że jest to zjazd.
Zaczyna mnie to trochę irytować Twoja demagogia, ponieważ ewidentnie konfabulujesz i przeinaczasz fakty.
Na pewno nie będę dowodził, że jest to zjazd – nie jestem głupcem.
Zadałeś pytanie pułapkę, ponieważ nie udzieliłeś wszystkich informacji – jest to nieuczciwe.

Prosiłem o link google’a dla Leszka, by można było ocenić co to jest.
Nie dałeś go wcześniej, wlepiając zdjęcie, które jest pozbawione istotnych szczegółów, mających wpływ na wypełnienie lub nie kryterium definicji skrzyżowania.
Gdybyś zechciał przedstawić takie widoki [Widok nr1 - skrzyżowanie], [Widok nr 2 – widok drogi za skrzyżowaniem], myślę, że i Leszko, i każdy z nas nie miałby problemów z udzieleniem prawidłowej odpowiedzi.
Przedstawione przez Ciebie połączenie/przecięcie to jest skrzyżowanie, ale nie dlatego, że przed tym miejscem ustawiony jest znak D-1.
Powyższe połączenie/przecięcie dróg wypełnia całkowicie kryterium definicji skrzyżowania: tj. występuje tam połączenie/przecięcie się w jednym poziomie dwóch dróg twardych, jednej o nawierzchni bitumicznej, drugiej o nawierzchni brukowcowej, których długość nawierzchni przekracza 20 m. Żadna z tych dróg nie jest drogą wewnętrzną, ponieważ obydwie są drogami publicznymi zaliczonymi do kategorii dróg wojewódzkich – informuje o tym nadana numeracja tj. liczba trzycyfrowa, umieszczona na żółtym tle, przedstawiona na powyższym znaku.
Dalej będziesz przeinaczał i naginał fakty?
Odrzucając wzajemne animozje, powiem ci uczciwie, że jeżeli nie widzisz różnicy między przykładem, który przedstawiłeś powyżej, a przykładem wokół którego toczy się dyskusja, i rzeczywiście jesteś pracownikiem Wydziału Gospodarki Komunalnej i Lokalowej Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą, to proszę zweryfikuj swoje obecne stanowisko pracy – być może zajmujesz je niezasłużenie.
Coraz bardziej utwierdzasz mnie w przekonaniu, że jednak nie jesteś tamtejszym pracownikiem, a szkoda bo mógłbyś być pomocny.
Jutro jest poniedziałek, więc będziesz mógł udzielić mi odpowiedzi na zadane wcześniej pytania, ponieważ będziesz miał dostęp do zasobów.
Czekam zatem do jutra.
I raz jeszcze apeluję, prowadź uczciwie dyskusję.
======================
@Leszko
LeszkoII napisał(a):A tak nawiasem pisząc, jakość dróg i oznakowanie w Kostrzynie woła o pomstę do nieba - kolejny przykład
http://goo.gl/maps/AcvWl <-- oznakowanie D-1
http://goo.gl/maps/AB0QC <-- brak oznakowania D-1
http://goo.gl/maps/Qh8Zy <-- brak oznakowania D-1
http://goo.gl/maps/QmQ7C <-- to też skrzyżowanie??? Nie ma A-6b/c. założę się, taką samą 10m nawierzchnię kostkową ułożono w dyskutowanym w pierwszym poście miejscu. Tylko zapomniano, że ona musi mieć 20m, żeby rozważać skrzyżowanie!
http://goo.gl/maps/BNxDz <-- co to ma być???
Skandal Panie co wyprawiacie w tym waszym ZD! Weźcie się do roboty i przełóżcie znaki gdzie trzeba.
Mam nieodparte wrażenie, że zasadami obowiązującymi przy ustawianiu D-1 w miejscowości Kostrzyn nad Odrą, rządzą teorie stochastyczne, a nie wytyczne WT Rozp. 220.