szerszon napisał(a):aaltonen napisał(a):Ruch na tym skrzyżowaniu jest wyprowadzany ze skrzyżowania z większości pasów- nie odbywa się dookoła wyspy.
Co więcej żeby poruszać się dookoła trzeba co chwilę skręcać, czyli zmieniać kierunek ruchu, co nie jest zgodne z jednym! kierunkiem ruchu pokazanym na C-12- OKRĘŻNYM.
Co więcej zgodnie z par.36 taki kierunek ruchu powinien obejmować całe skrzyżowanie.
Tu ani jeden ani drugi warunek nie jest spełniony.
Złota mysl prostowaczy ronda..pokaż mi w paragrafie, ze jest cos napisane o kierunku ruchu.
Ruch Okrężny - Ruch na skrzyżowaniu odbywa się dookoła wyspy w Kierunku wskazanym na znaku.
Ruch (dookoła wyspy) + kierunek (strzałki na znaku) = kierunek ruchu
szerszon napisał(a):aaltonen napisał(a):Zupełnie się z tym nie zgodzę. Nic dziwnego że tam gdzie jest jedno skrzyżowanie ty widzisz cztery.
Możesz sie nie zgadzać..ale to trochę za mało. Wypadałoby podać uzasadnienie jakim cudem zmienia sie pierwszeństwo w trakcie jazdy po jednym skrzyżowaniu.

Masz przykład w samym rozporządzniu 220. Jedno skrzyżowanie i pierwszeństwo zmienia się w trakcie jazdy po nim.
Co ty na to ?
szerszon napisał(a):aaltonen napisał(a):Proponuję, żebyś sobie poczytał art.2 następnie rozrysował dwa pasy terenu- czyli drogi i zaznaczył część wspólną czyli skrzyżowanie. Może to będzie tym światełkiem w tunelu dla ciebie.
Zrób to samo tutaj
http://goo.gl/maps/OGaN2
i nie część wspólna tylko przecięcie się, a potem poczytaj o rozporządzenie
Wiesz co to znaczy w jednym poziomie? Chyba nie.
Część wspólna to przecięcie. Pewnie i tak nie zrozumiesz skoro dzielisz skrzyżowania na kilka części...