Dlaczego na mnie zatrąbił ??

Tu możecie podzielić się uwagami lub wątpliwościami związanymi z poruszaniem się na drogach

Moderatorzy: dylek, ella, klebek

Dlaczego na mnie zatrąbił ??

Postprzez Tomasz94 » sobota 05 stycznia 2013, 18:39

Jadę sobie autem czerwonym,stoję na światłach,zapala się zielone,ruszam i słyszę klakson samochodu stojącego po mojej prawej stronie(niebieski) który stara się we mnie wjechać,otwiera szybe i krzyczy "Nauczcie się jeździć". Nie zdążyłem zapytać o co chodziło bo za nami czekały inne samochody.Jak myślicie co miał mi do powiedzenia ten kierowca,jakie widzicie warianty ? Wyglądał na człowieka ze wsi,być może nie wiedział z którego pasa się skręca w lewo.Jestem początkującym kierowcą i pytam czy takie rzeczy często się dzieją na drogach czy faktycznie coś poszło nie tak o czym nie wiem ?

http://imageshack.us/photo/my-images/13/zdjmj.png/
03.09.12r. Rozpoczęcie kursu
07.12.12r. Egzamin za I podejściem
11.12.12r. Opłata za prawko
(2012-12-12 09:22:24) Prawo Jazdy: Przyjęto wniosek - trwa postępowanie administracyjne.
(2012-12-19 13:14:41) Prawo Jazdy do odbioru w Urzędzie.
Tomasz94

Re: Dlaczego na mnie zatrąbił ??

Postprzez 9imar9 » sobota 05 stycznia 2013, 19:22

Jeżeli było to tak jak przedstawiasz to chyba owy kierowca miał trudne dni... :roll:
Nie widzę tu żadnej Twojej winy, jedziesz prosto, on prosto wieć w czym problem.
9imar9

Postprzez dylek » sobota 05 stycznia 2013, 19:48

Może próbowałeś ten przejazd na wprost zakończyć na bardziej prawym pasie za skrzyżowaniem ?
Pozdrawiam z prawego fotela "eLki" :D
dylek
Moderator

Postprzez lith » sobota 05 stycznia 2013, 19:54

Jeżeli niczego istotnego nie przeoczyłeś to nie wiem w czym problem.
Jedyna teoria jaka przychodzi mi do głowy, to że wcześniej był za Tobą i uznał mówiąc delikatnie, że 'Twój styl jazdy nie odpowiada charakterowi lewego pasa' i postanowił Cię o tym poinformować... ale to dość nietypowe by było :P
lith

Postprzez ringus1 » sobota 05 stycznia 2013, 20:07