Znowu wzrok

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Znowu wzrok

Postprzez Colin is the best » wtorek 10 lutego 2004, 17:15

Mimo że jestem dobrym kierowcą (tak sądzę :) ) i potrafię obracać auto na ręcznym :D (oczywiście na terenie mojej dzialki) nie posiadam prawa jazdy :( . Bardzo chcę je zrobić przed podwyżką cen, ale mam problem z oczami. Kiedyś miałem wypadek samochodowy (to nie ja prowadziłem) i oderwała mi się siatkówka w prawym oku :( . Lekarze bardzo się starali i teraz w okularach korekcyjnych widzę pół tablicy (jakieś 4-5 rzędów) na prawe i nie widzę 3 ostatnich na lewe. Nie muszę co prawda mówić lekarzowi o mojej chorobie, ale i tak nie jestem pewien czy dostanę prawko na stałe. Czy ktoś potafi udzielic mi odpowiedzi :?:

:idea: A tak wogle to znam tablicę prawie na pamięć od częstych wizyt u okulistyi mógłbym udawać, że widzę 8) , ale to nie wchodzi w grę.
Avatar użytkownika
Colin is the best
 
Posty: 318
Dołączył(a): wtorek 10 lutego 2004, 16:59

Postprzez Sławek_18 » wtorek 10 lutego 2004, 22:03

A tak wogle to znam tablicę prawie na pamięć od częstych wizyt u okulistyi mógłbym udawać, że widzę , ale to nie wchodzi w grę.

Moj Ojciec tak zrobil, tzn. wbil mu sie opilek do lewego oka i mial "bandaz" na nim (i tak w tym jeździł :) ) Poszedl do okulisty najpierw prawe oko (wsio ok) potem lewe i tez wsio ok :) zapamietam co tam bylo i przeszedl tez bez zadnych problemow. To juz bylo jak mial prawko.
******************
Prawo Jazdy na C uzyskane: 20-10-04
Ilość egzaminów: sztuk 1
Prawo jazdy na B uzyskane: 08-02-02
Ilość egzaminów: sztuk 1
Prawo Jazdy na C-E uzyskane: 23.04.2008
Ilość egzaminów: sztuk 3
Avatar użytkownika
Sławek_18
 
Posty: 2817
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 15:51
Lokalizacja: Kraków

Postprzez miros » wtorek 10 lutego 2004, 23:17