przez Sunka » wtorek 26 lipca 2005, 16:20
przez wiruswww » wtorek 26 lipca 2005, 16:25
przez Sunka » wtorek 26 lipca 2005, 16:28
wiruswww napisał(a):Jak nie miałaś problemow bez korekty to rób bez korekty, rób tak jak ci wychodzi lepiej i jak jest ci wygodniej
przez Silent » wtorek 26 lipca 2005, 16:33
przez barylkaq » wtorek 26 lipca 2005, 16:36
przez Silent » wtorek 26 lipca 2005, 16:59
przez wiruswww » wtorek 26 lipca 2005, 17:43
przez BigSmoke » wtorek 26 lipca 2005, 18:54
przez jimorrison » wtorek 26 lipca 2005, 20:18
przez Sunka » środa 27 lipca 2005, 19:17
jimorrison napisał(a):mnie tez uczyli z korekta, jesli to komus pomoze to moge opisa krok po kroku jak to wyglada tak na "chlopski rozum"... (parkowanie z korekta)
1) ustawiasz auto rownolegle z ostatnia linia jakies 15 cm od niej.
2) pr. kierunek i jazda. w momencie gdy slupki stanowiska te pierwsze, ktore mijamy (gdy samochod stoi juz dobrze zaparkowany w stanowisku to sa to te slupki dwa z prawej... przedni i tylny patrzac z pozycji kierowcy ehhh kiepsko umiem tlumaczyc ;) ) to krecimy do oporu w prawo! i dojezdzamy do slupka tak aby nie przekroczyc linii oraz nie tracic slupka. w ostatnim momencie prostujemy kola
3) lewy kierunek wsyteczny kola skrecamy w lewo i obserwujemy w lewym lusterku sytuacje, nie dojezdzajac do linii hamujemy i prostujemy kola.
4) prawy kierunkowskaz i wjezdzamy poprawnie na stanowisko
inaczej nie umiem... ale jak cos nie jasne to pytajcie :D
przez Ficek » czwartek 28 lipca 2005, 09:44
przez Sunka » czwartek 28 lipca 2005, 13:38
Ficek napisał(a):Mnie instruktor uczył tak :
1.Ustawić sie do lini
2.Powoli ruszać i jak prawy słupek znajdzie się na wysokości końca prawego lusterka to skręcać na maxa :D
3.Wyjazd (z korektą lub bez to juz jest obojętne)
Ten sposób jest chyba najprostrzy z tych wszystkich to słyszałem :)
Pozdro all
przez artur_bytom » czwartek 28 lipca 2005, 14:15
Ficek napisał(a):Mnie instruktor uczył tak :
1.Ustawić sie do lini
2.Powoli ruszać i jak prawy słupek znajdzie się na wysokości końca prawego lusterka to skręcać na maxa :D
3.Wyjazd (z korektą lub bez to juz jest obojętne)
Ten sposób jest chyba najprostrzy z tych wszystkich to słyszałem :)
Pozdro all
przez Ficek » sobota 30 lipca 2005, 12:36
przez MAGDA :) » środa 10 sierpnia 2005, 21:51