Odrazu do odstrzalu ...

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Odrazu do odstrzalu ...

Postprzez jezierek » niedziela 09 stycznia 2005, 20:24

Witam. Zastanawia mnie to czy jak bede robił na placyku wszystko z korekta to czy taki egzaminator da mnie na odstrzał. Pomysli sobie "... ee jeździc nie umie bo wszsytko z korekta musi robic, obleje go na miescie "
Czy to ma jakis wpływ na to czy zrobie parkowanie prostopadła czy co innego z korekta czy nie :?: :roll: :|
rozpoczecie kursu : 25.08.2004
zakonczenie kursu : 02.12.2004
egzamin teoretyczny : 04.01.2005
egzamin praktyczny : 25.01.2005
zdane : za 1 razem :!:
odbiór : 07.02.2005 Yepa 8)
jezierek
 
Posty: 90
Dołączył(a): poniedziałek 03 stycznia 2005, 21:46
Lokalizacja: Białystok

Postprzez set » niedziela 09 stycznia 2005, 20:45

Jak trafisz na jakiegos psychopate to kto wie ... Teoretycznie zadanie zrobione poprawnie z korekta uznaje sie za zaliczone ... i tak powinno byc.
Moja rada jest taka: Jak nie musisz to korekty nie rob.
"Musicie byc mocni moca milosci, ktora jest potezniejsza niz smierc..." Jan Pawel II
Prawo jazdy kat. B zdane za 1 razem: 09.03.2005, odebrane: 21.03.2005
Avatar użytkownika
set
 
Posty: 117
Dołączył(a): niedziela 02 stycznia 2005, 20:38

Postprzez ella » niedziela 09 stycznia 2005, 20:55

Czy to ma jakis wpływ na to czy zrobie parkowanie prostopadła czy co innego z korekta czy nie

Parkowanie prostopadłe przodem jak ja chodziłam na kurs( ponad rok temu i na Lanosie) uczyli robić od razu z korektą. Inne manewry nie.
Moja grupa na egzaminie wylosowała ten własnie manewr i wszyscy robili od razu z koretką. Chodziły nawet słuchy, że egzaminatorzy tak wolą.
Zastanawia mnie to czy jak bede robił na placyku wszystko z korekta to czy taki egzaminator da mnie na odstrzał.

Liczy sie zaliczone zadanie, a nie w jaki sposób zaparkujesz. To, że robisz z korektą świadczy o tym, że panujesz nad samochodem i wiesz w którym momencie skorygować tor samochodu. A to jest bardzo ważne.
Avatar użytkownika
ella
Moderator
 
Posty: 7793
Dołączył(a): poniedziałek 24 listopada 2003, 12:14
Lokalizacja: Warszawa

hmmm

Postprzez alternativa » niedziela 09 stycznia 2005, 20:56

szczerze mowiac, to ja z korekta robie tylko prostopadle przodem i nie wyobrazam sobie, jak mozna to zrobic bez korekty. wydaje mi sie, ze lepiej zrobic z korekta niz nie zrobic wcale... Rob tak, jak Ci najlepiej wychodzi.
Mysle, ze egzaminator jesli bedzie nienormalny to i tak sie do czegos przyczepi, nawet gdy placyk zrobisz idealnie (np tzw dynamika jazdy, wjezdzanie na linie przy skrecie w lewo, niewlaczenie lewego kierunkowskazu przy wjedzie na rondo na ktorym masz skrecic w lewo, zbyt wczesna zmiana pasa ruchu itd......)
alternativa
 
Posty: 36
Dołączył(a): środa 05 stycznia 2005, 11:22

Postprzez Mmeva » niedziela 09 stycznia 2005, 23:22

Ja się uczyłam bez korekty (używałam jak źle wycelowałam :) ), ale jak mówili instruktorzy masz prawo do korekty i czy zaparujesz z korektą czy bez nie ma znaczenia; jeśli umiesz poprawnie zrobić korektę to znaczy że sobie poradzisz.
Mmeva
 
Posty: 967
Dołączył(a): sobota 06 lipca 2002, 23:22

Postprzez jezierek » poniedziałek 10 stycznia 2005, 01:25

umiem bez korekty na punto zdaje, ale moj instruktor mowi " rób z korekta bo powie ze za blisko jestes podstawki i powie ze najechałes "
no dobra ale jezeli dojeźdzam do słupka i cofam to mam tak robic aby nie wyjechac kołem za linnie czy zderzakiem :?: :roll:
rozpoczecie kursu : 25.08.2004
zakonczenie kursu : 02.12.2004
egzamin teoretyczny : 04.01.2005
egzamin praktyczny : 25.01.2005
zdane : za 1 razem :!:
odbiór : 07.02.2005 Yepa 8)
jezierek
 
Posty: 90
Dołączył(a): poniedziałek 03 stycznia 2005, 21:46
Lokalizacja: Białystok

Postprzez miros » poniedziałek 10 stycznia 2005, 01:57

zderzakiem. wyobraz sobie ze tam gdzie slupki tworza linie to normalnie mialbys tam sciane. wiec jak teraz ci sie wydaje, dalbys rade wjechac w sciane tak zeby kola ci sie zatrzymaly na niej, czy moze najpierw uderzylbys zderzakiem?
na nowym forum od 05 Lip 2002, na starym od 2001
kat B: wydane 15.04.02
zdane za pierwszym.

Obrazek
Avatar użytkownika
miros
 
Posty: 2049
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 11:55
Lokalizacja: warszawa

Postprzez muczo » poniedziałek 10 stycznia 2005, 14:09

sorry miros ale to zalezy gdzie w Warszawie mamy tam krawężnik a nie ściane wiec trzeba uwazac alby kołem nie wyjechac za linie a obrysem mozna ale w innych miastach moze byc inaczej :P chodzi mi oczywiscie o obszar wjazdu czyli linie 3,5m przy skośnym i 5m przy prostopadlym bo w stanowiskach mamy sciany i nie mozna wyjechac obrysem poza stanowisko :) mam nadzieje ze zbytnio nie zamotałem swojej wypowiedzi :P
muczo
 
Posty: 20
Dołączył(a): wtorek 19 października 2004, 21:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez miros » poniedziałek 10 stycznia 2005, 18:47

nie wiem, to moze zle zrozumialem twoje pytanie, ale jesli chodzi o konczenie manewru to zarys auta nie moze przekraczac zadnej linii, czyli jak juz zakonczysz manewr (zaparkujesz) to zderzak nie moze byc poza stanowiskiem.
na nowym forum od 05 Lip 2002, na starym od 2001
kat B: wydane 15.04.02
zdane za pierwszym.

Obrazek
Avatar użytkownika
miros
 
Posty: 2049
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 11:55
Lokalizacja: warszawa

Postprzez muczo » poniedziałek 10 stycznia 2005, 22:24

no tak gdy jestesmy w stanowisku to sie zgadza wszedzie sa sciany :) ale to jest dopiero polowa bo przeciez mamy jeszcze wyjazd a tam jest tak jak napisalem wyzej pozdrawiam :wink:
muczo
 
Posty: 20
Dołączył(a): wtorek 19 października 2004, 21:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jezierek » wtorek 11 stycznia 2005, 01:11

zeszlismy z tematu lekko :D :lol:
skoro jestesmy przy korektach trzymajmy sie tego. A ja bede miał jazde 24 wiec sie zapytam instruktora jak to jest. A skoro juz taki temat to czy jak wyjeźdzam ze stanowiska to mam wyznaczona odległosc go kąd moge dojechac :roll: :?:
rozpoczecie kursu : 25.08.2004
zakonczenie kursu : 02.12.2004
egzamin teoretyczny : 04.01.2005
egzamin praktyczny : 25.01.2005
zdane : za 1 razem :!:
odbiór : 07.02.2005 Yepa 8)
jezierek
 
Posty: 90
Dołączył(a): poniedziałek 03 stycznia 2005, 21:46
Lokalizacja: Białystok

Postprzez muczo » wtorek 11 stycznia 2005, 17:39

no pewnie ze masz przy wyjezdzie ze skosu obszar wjazdu 3,5m przy prostopadłym tylem i przodem 5m ;)
muczo
 
Posty: 20
Dołączył(a): wtorek 19 października 2004, 21:44
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Egzamin na prawo jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości