przez Blackout » poniedziałek 10 listopada 2008, 19:10
przez barbra » poniedziałek 10 listopada 2008, 19:21
Blackout"]Słyszałam, że po sprawdzeniu stanu technicznego pojazdu samemu trzeba zapracować na kopercie(pas ruchu). Czy to prawda??
przez scorpio44 » poniedziałek 10 listopada 2008, 19:31
Blackout napisał(a):trzeba zapracować na kopercie(pas ruchu).
przez MALINA77 » poniedziałek 10 listopada 2008, 19:35
przez vila_ » poniedziałek 10 listopada 2008, 19:36
Nie wiem jak u was jest, ale w Szczecinie egzaminator wjeżdża na łuk i tam następnie sprawdzasz płyny, pokazujesz światła i przygotowujesz isę do jazdy. Wychodzę z założenia, ze jazda po łuku jest najbardziej podstawową umiejętnością i dlaczego niby miałabyś sama wjeżdżac na kopertę, skoro "nie umiesz" jeździc po łuku..Blackout napisał(a):Witam. Jako , że jestem tuż przed egzaminem mam pytanko co do placu manewrowego. Słyszałam, że po sprawdzeniu stanu technicznego pojazdu samemu trzeba zapracować na kopercie(pas ruchu). Czy to prawda?? Myślałam, że jak podejdę to samochód będzie gotowy do jazdy po rękawie :o
przez wulf » poniedziałek 10 listopada 2008, 20:27
przez vila_ » poniedziałek 10 listopada 2008, 23:50
wulf napisał(a):A co trudnego jest we wjeździe na łuk? A no fakt, na to nie ma żadnej metody - ani słupki ani obroty nie pomogą :lol:
przez Mattthew » wtorek 11 listopada 2008, 00:53
przez przemq14 » wtorek 11 listopada 2008, 10:23
przez Blackout » wtorek 11 listopada 2008, 11:13
przez Floyd » wtorek 11 listopada 2008, 11:13
przez PrzemasKSP » wtorek 11 listopada 2008, 13:38
przez HakirimJP » wtorek 11 listopada 2008, 14:44
PrzemasKSP napisał(a):Nawet jeśli na łuk wjeżdżamy sami, to należy pamiętać, że nawet jeśli przy wjeździe na kopertę potrącimy słupek lub najedziemy na linię, to egzaminator nie ma prawa przerwać egzaminu, gdyż nie jest to zadanie egzaminacyjne.
pewna stronka, nie podam ze względu na regulamin napisał(a):Zadania egzaminacyjne
Przygotowanie samochodu do jazdy
1.(...)
2.(...)
3. Upewnienie się o możliwości jazdy:
1. wykluczenie prawdopodobieństwa spowodowania zagrożenia w ruchu drogowym,
2. ocena sytuacji wokół pojazdu.
4. Płynne ruszenie:
1. opuszczenie dźwigni hamulca awaryjnego (ręcznego),
2. łagodne puszczenie sprzęgła, zwiększenie obrotów silnika.
przez skov » wtorek 11 listopada 2008, 15:38
przez Driver'ka » wtorek 11 listopada 2008, 15:55