Zakonczenie manewru...

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Zakonczenie manewru...

Postprzez wysek_ok » piątek 16 kwietnia 2004, 15:08

Czy linie ograniczające na placu manewrowym trzeba uwzględniać przy wyjeżdżaniu ze stanowiska??? Proszę o szybką odpowiedź.
wysek_ok
 
Posty: 9
Dołączył(a): wtorek 06 kwietnia 2004, 17:20

Postprzez ella » piątek 16 kwietnia 2004, 15:28

TAK. Nie możesz przekroczyc linii przy wyjeżdzaniu. Przy skośnym jest to linia ta przy której sie ustawiasz do parkowania/taka przerywana / natomiast przy prostopadłym przodem i tyłem jest to ta gruba linia. Przy równoległym to bez problemu sie wyjeżdza.
Avatar użytkownika
ella
Moderator
 
Posty: 7793
Dołączył(a): poniedziałek 24 listopada 2003, 12:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Snuj ze Szczecina » piątek 16 kwietnia 2004, 22:45

Linie na placu manewrowym dzielą się na PASY.PAS jest to odcinek drogi na placu manewrowym na którym wydzielone są linie.
Na placu są dwa Pasy : 3,5 i 5m

PAS 5 metrowy to PAS ŁUKU.Na nim rozpoczynasz manewr wjazdu prostopadłe przodem.Przy wyjeżdzaniu wjeżdzasz odpowiednio na pas wykonania manewru drugiego manewru.
PAS 3,5 metrowy to pas który znajduje się bliżej stanowisk wjazdowych.
Z tego pasa rozpoczynasz wjazd do "skośnego" i wyjeżdzając ze stanowiska Owego na tym pasie kończysz.
Prostopadłe Tyłem rozpoczynasz mając linie 3,5 metrową ( tą bliżej stanowisk) pod samochodem, czyli linia ta musi być po środku auta.
Wyjeżdzając z tego stanowiska NIE MOZESZ przekroczyć lini pasa 5 metrowego.

Tak to wygląda sprytniej...
Pozdrawiam Serdecznie
Avatar użytkownika
Snuj ze Szczecina
 
Posty: 375
Dołączył(a): sobota 10 kwietnia 2004, 19:35
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez wysek_ok » sobota 17 kwietnia 2004, 14:42

To znaczy że przy parkowaniu prostopadłym przodem przy wyjeździe ze stanowiska nie musze zwracać uwagi na pasy ograniczajace?
wysek_ok
 
Posty: 9
Dołączył(a): wtorek 06 kwietnia 2004, 17:20

Postprzez to ja » sobota 17 kwietnia 2004, 15:33

Niestety musisz zarówno przy prostopadłym przodem jak i tyłem i również przy skośnym....
to ja - Asia :)

Sławek - nigdy o Tobie nie zapomnę... [*][*][*][*][*][*][*][*][*]
Mój miś bardzo Ci się podobał i dlatego zawsze będzie przy moim profilu...
Avatar użytkownika
to ja
 
Posty: 899
Dołączył(a): wtorek 10 lutego 2004, 10:38
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez marcin_d1982 » niedziela 18 kwietnia 2004, 14:00

to ja napisał(a):Niestety musisz zarówno przy prostopadłym przodem jak i tyłem i również przy skośnym....



a jeśli egzaminator powie ci, że przedni zderzak (lewa strona, a raczej róg) przekroczyła wysokość linii przy prostopadłym przodem przy wjeżdżaniu, to co zrobisz?
pozdrawiam
marcin_d1982
 
Posty: 8
Dołączył(a): niedziela 18 kwietnia 2004, 12:09

Postprzez to ja » niedziela 18 kwietnia 2004, 18:07

Właśnie dlatego korektę zostawiam sobie,aby ją wykorzystać przy wyjeździe. Już trzy razy trafił mi się ten sam zestaw, czyli skośne i prostopadłe tyłem i korektę wykorzystywałam przy wyjeździe z prostopadłego. W tym przypadku, co napisałeś, niestety musiałabym się zgodzić z egzaminatorem, ponieważ linie należy traktować jak ścianę,a jeżeli zderzak jest nad linią, tzn, że "dotyka" ściany.
to ja - Asia :)

Sławek - nigdy o Tobie nie zapomnę... [*][*][*][*][*][*][*][*][*]
Mój miś bardzo Ci się podobał i dlatego zawsze będzie przy moim profilu...
Avatar użytkownika
to ja
 
Posty: 899
Dołączył(a): wtorek 10 lutego 2004, 10:38
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Egzamin na prawo jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości