Łuk pytanie + wersje punto - róznice.

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez Driver'ka » piątek 02 listopada 2007, 17:23

Ja robiłam łuk na tzw. "jeden pełny obrót kierownicy" mijając pachołek na stojący na 6 metrze ;) Może brzmi to skomplikowanie, ale jak już raz nauczyłam się tego sposobu, potem już łuk nigdy nie był dla mnie problemem. Naprawdę. Robiąc łuk na wyczucie też nie było tak źle, ale zdecydowanie częściej wyjeżdżałam na linie i za linie. Dlatego polecam tą metodę na obrót kierownicy. Mnie nie zawiodła 8)
Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Driver'ka
 
Posty: 950
Dołączył(a): piątek 12 października 2007, 22:29
Lokalizacja: z domu

Postprzez robinhut » piątek 02 listopada 2007, 17:36

Robiłem podobnie jak koleżanka. Kiedy drugi słupek (ten ostatni z koperty) zrówna się z prawym lusterkiem to jeden pełny obrót kierownicą. Odkręcamy, kiedy ostatni środkowy słupek jest widoczny między tylnymi zagłówkami (środkowym i lewym)
robinhut
 
Posty: 30
Dołączył(a): piątek 14 września 2007, 22:19

Postprzez asia833 » piątek 22 lutego 2008, 11:39

Ja przy pierwszym zdawaniu robiłam pół obrotu przy drugim słupku i drugie pól przy trzecim i jakoś wychodził ale egzamin oblałam właśnie na łuku,to już drugim razem uczyłam się jak prawe lusterko zrówna mi się z drugim słupkiem to robie jeden pełny obrót wychodzi idealnie i na egzaminie też tak wyszło......:)





14.02.08-zdane za drugim podejściem
asia833
 
Posty: 12
Dołączył(a): czwartek 08 listopada 2007, 21:51
Lokalizacja: Ruda śląska

Postprzez Mycha » piątek 22 lutego 2008, 13:23

Nie licząc egzaminów, bo wtedy to już nic mi nie wychodzi, ale podczas jazd zarówno Punto II, Daewoo Lanosem, jak i Toyotą Yaris metoda cały obrót, jak się zrówna prawe lusterko z 2 słupkiem zawsze zadziałała. Ale... uwaga... Dużo zależy od tego jak jesteśmy ustawieni w kopercie itd, dlatego zazwyczaj po tym skręcie koryguje go jeszcze obserwując tylna szybę i prawe i lewe lusterko.
Avatar użytkownika
Mycha
 
Posty: 187
Dołączył(a): piątek 12 października 2007, 21:06

Postprzez Maciek01 » piątek 22 lutego 2008, 14:05

zawsze robilem tak:

jadac do przodu ustawialem sie na kopercie bardziej z prawej strony, potem gdy mniej wiecej bylem pomiedzy 1 a 2 slupkiem (jadac do tylu) 1 obrot kierownicy a potem jeszcze raz lekko kierownica skrecalem (na wyczucie), potem to juz tylko patrzylem zeby pacholek na kopercie byl na srodku tylniej szyby.

Łuk trzeba robic na wyczucie. Co do łuku to wychodził zawsze, bez problemu.
Maciek01
 
Posty: 10
Dołączył(a): piątek 15 lutego 2008, 20:21

Poprzednia strona

Powrót do Egzamin na prawo jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 44 gości