don napisał(a):wlasnie, a jak jest z 'obracaniem' na miescie? przeciez od tego sa lusterka...
Trzeba sie kazdorazowo ogladac jak zmieniasz pas ruchu tak samo na przejazdach musisz spojrzec w lewo prawo przed wjazdem i pozniej jeszcze na srodku przejazdu jak jest wielotorowy :)
na skrzyzowaniu czekaj na sygnal od egzaminatora jak ci kaze jechac
a na zoltym miales prawo przejechac bo zachamowac moto to jedno ale musisz miec na uwadze ze za toba jedzie jeszcze egzaminator i musi wychamowac wiec musisz tak to planowac (wolniej jechac dojezdzajac do skrzyzowan :) a pozniej rura :)
ps czy moto jest 125 czy 250 to nie ma duzej roznicy w stawianiu na centralna moja dziewczyna jest chucherko a ja mam moto 350 ccm i ona stawia go na centralke bez problemow (wazna jest technika) a brat mozna powiedziec ze dobrze zbudowany jest i ma z tym problemy