ix1 napisał(a):Może ktoś opisać mi "dobrą" technike - pomysła na wyjazd tyłem z łuku :(
Uczono mnie kilku metod i jakoś żadnej nie czuje a na czuja jadąc lusterkiem zachaczam o słupek nr 4 :(
Postaram zrobic sie to jak najbardziej obrazowo - mam nadzieje, ze mi sie uda.
1)Jesli zatrzymasz sie w miare na srodku pasa ruchu to ustawiasz kierownice w polozeniu do jazdy na wprost (kola proste).
Twoja LEWA rekaukladasz po prawej stronie kierownicy ale "go gory nogami" (dlonia do siebie). Kciuk wkladasz pod poprzeczke a reszta reki trzymasz kierownice tak aby najmniejszy palec byl u gory.
2) Teraz (caly czas tak trzymajac kiere) skrecasz w prawo tak aby reka zalazla sie u samej gory (godz 12)
3) Pierwsze pol metra jedziesz na godzinie 12, potem zaczynasz powoli skrecac az do godziny 13. W ten sposob auto samo powinno wyjechac z luku.
Caly czas patrzysz w prawe lusterkona linie i tak manewrujesz kierownica (zakres od 12-14) aby odleglosc od lini byla stale taka sama.
PS: Wskazowki dotycza punto - nie wiem jaka kierownica jest w innych wozach...