łuk ....+ Odlewnicza

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

łuk ....+ Odlewnicza

Postprzez ix1 » niedziela 28 sierpnia 2005, 13:13

Może ktoś opisać mi "dobrą" technike - pomysła na wyjazd tyłem z łuku :(
Uczono mnie kilku metod i jakoś żadnej nie czuje a na czuja jadąc lusterkiem zachaczam o słupek nr 4 :(

Dodatkowo : JAk to w koncu jest z lusterkami - ile razy możemy ustawiac je w WORDZIE na Odlewniczej ???
ix1
 
Posty: 1
Dołączył(a): sobota 27 sierpnia 2005, 21:49

Postprzez miros » niedziela 28 sierpnia 2005, 13:38

lusterka mozna ustawiac tylko raz na caly egzam - tak jest przepisowo. jednak roznie to bywa. z moich doswiadczen wynika, ze na odlewniczej niektorzy egzaminatorzy przymykaja na to oko. na odlewniczej przestawialem lusterka ja, kolezanka i dwoch kumpli, i nic sie nie stalo, egzamiantor to olal. no ale ja cie do tego namawiac nie bede, zeby przypadkiem pozniej nie bylo pretensji, ze cie oblali bo lusterka ustawiales dwa razy. robisz to na wlasna odpowiedzialnosc.
na nowym forum od 05 Lip 2002, na starym od 2001
kat B: wydane 15.04.02
zdane za pierwszym.

Obrazek
Avatar użytkownika
miros
 
Posty: 2049
Dołączył(a): piątek 05 lipca 2002, 11:55
Lokalizacja: warszawa

Re: łuk ....+ Odlewnicza

Postprzez m16 » niedziela 28 sierpnia 2005, 21:04

ix1 napisał(a):Może ktoś opisać mi "dobrą" technike - pomysła na wyjazd tyłem z łuku :(
Uczono mnie kilku metod i jakoś żadnej nie czuje a na czuja jadąc lusterkiem zachaczam o słupek nr 4 :(

Postaram zrobic sie to jak najbardziej obrazowo - mam nadzieje, ze mi sie uda.

1)Jesli zatrzymasz sie w miare na srodku pasa ruchu to ustawiasz kierownice w polozeniu do jazdy na wprost (kola proste).
Twoja LEWA rekaukladasz po prawej stronie kierownicy ale "go gory nogami" (dlonia do siebie). Kciuk wkladasz pod poprzeczke a reszta reki trzymasz kierownice tak aby najmniejszy palec byl u gory.

2) Teraz (caly czas tak trzymajac kiere) skrecasz w prawo tak aby reka zalazla sie u samej gory (godz 12)

3) Pierwsze pol metra jedziesz na godzinie 12, potem zaczynasz powoli skrecac az do godziny 13. W ten sposob auto samo powinno wyjechac z luku.
Caly czas patrzysz w prawe lusterkona linie i tak manewrujesz kierownica (zakres od 12-14) aby odleglosc od lini byla stale taka sama.

PS: Wskazowki dotycza punto - nie wiem jaka kierownica jest w innych wozach...
A - to podstawa - jest
B - taki mily dodatek - jest
C - ladne uzupelnienie kolekcji - moze kiedys ;)
Avatar użytkownika
m16
 
Posty: 64
Dołączył(a): niedziela 03 kwietnia 2005, 14:01
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Silent » poniedziałek 29 sierpnia 2005, 09:43

Ja uczyłem się w ten sposób że ustawiałem lusterka tak aby widzieć fragment opony toczącej się po asfalcie i w miarę możliwości fragment zderzaka, potem przy wjeździe na łuk do przodu starałem się trzymać jak najbliżej prawej linii i na samym łuku skręcać w ostatnim momencie. Wtedy wszystko idzie gładko, jak jadę do tyłu to tylko obserwuje czy któreś z kół nie zbliża się niebezpiecznie do linii i jeśli tak się dzieje to kontruje tor jazdy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Silent
 
Posty: 584
Dołączył(a): poniedziałek 01 listopada 2004, 21:06
Lokalizacja: Olsztyn / Trevelmond


Powrót do Egzamin na prawo jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości