hamstwo

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez verde » poniedziałek 09 sierpnia 2010, 14:58

kolego, dotyczy to tego co założył ten wątek. To co ty wymieniłeś bym tutaj zastanawiał się tylko nad górką co do 3 razy zgaśnięcia auta, by oblac czy nie. Najechanie na krawężnik itp, to nie jest manewr który zagraża, ąż tak ruchowi drogowemu, ewentualnie jeśli ktoś będzie w przyszłości tak jeździł poździera sobie oponę , lub po wygina koła itp... Nie zatrzymanie na stopie może doprowadzić do dużych konsekwencji. BA po za tym codziennie stopów nie stawiają na drogach
cache/ac9a7c36e4.png
verde
 
Posty: 133
Dołączył(a): czwartek 03 grudnia 2009, 10:09

Postprzez Marcinek89 » poniedziałek 09 sierpnia 2010, 17:07

Niewiem jak jest teraz ale jak zdawalem 3 lata temu to pan egzamionator mial kartke A4 i mial kilkanascie pozycji z różnymi manewrami ktore miales wykonac i po boku byly po dwa kwadraciki. Jesli czegos nie wykonałes poprawnie stawial krzyżyk bodajrze, jeden błąd jeszcze cie nie skreslał. Ale dwa te same błedy konczyly egzamin, oczywiscie nie odrazu, lecz po zjechaniu do WORDU.
Poważne wpadki, lub stworzenie zagrozenia w ruchu natychmiastowo konczyly egzamin i robiles przesiadke z panem egzaminatorem.
Zapewne niezatrzymanie sie przy znaku STOP zalicza sie do tych powazniejszych błędów, stąd taka decyzja.
btw. Na przyszlośc radze ci wyluzowac sie i podejsc na luzie do egzaminu, bo jesli jestes tak nerwowy i spiety jak tutaj na forum to sie nie dziwie ze juz 8 razy oblales hehe
Marcinek89
 
Posty: 4
Dołączył(a): sobota 10 lipca 2010, 12:06
Lokalizacja: z miasta

Postprzez ixi25 » poniedziałek 09 sierpnia 2010, 19:52

verde napisał(a):Najechanie na krawężnik itp, to nie jest manewr który zagraża, ąż tak ruchowi drogowemu, ewentualnie jeśli ktoś będzie w przyszłości tak jeździł poździera sobie oponę , lub po wygina koła itp...

A późniejsze "wystrzały" spowodowane uszkodzeniem opony/felgi??
To jest dopiero zagrożenie!
http://www.youtube.com/watch?v=aYSixusn ... r_embedded

http://etransport.pl/film840.html

Doświadczenie z egzaminem - 5podejść.
Doświadczenie za kierownicą - ponad 500000 km oraz 17 krajów EU.
ixi25
 
Posty: 523
Dołączył(a): wtorek 18 maja 2010, 00:18
Lokalizacja: EU

Postprzez verde » wtorek 10 sierpnia 2010, 12:26

Na pewno mniejsze zagrożenie wprowadza kilak razy otarta opona, lub wykrzywiona felga " z miejsca" niż przejechania na stopie , taki mój pogląd nie każdy musi się z tym zgadzać.
cache/ac9a7c36e4.png
verde
 
Posty: 133
Dołączył(a): czwartek 03 grudnia 2009, 10:09

Postprzez ixi25 » wtorek 10 sierpnia 2010, 20:41

verde napisał(a):Na pewno mniejsze zagrożenie wprowadza kilak razy otarta opona, lub wykrzywiona felga " z miejsca" niż przejechania na stopie , taki mój pogląd nie każdy musi się z tym zgadzać.

Raczej porównywalne zagrożenie. Bo przejeżdżając na stopie nie musimy mieć kolizji, tak jak "kilka" razy uszkadzana opona nie musi skutkować ewentualnym wystrzałem. Faktem jest że oba "zjawiska" nie są dopuszczalne.
http://www.youtube.com/watch?v=aYSixusn ... r_embedded

http://etransport.pl/film840.html

Doświadczenie z egzaminem - 5podejść.
Doświadczenie za kierownicą - ponad 500000 km oraz 17 krajów EU.
ixi25
 
Posty: 523
Dołączył(a): wtorek 18 maja 2010, 00:18
Lokalizacja: EU

Poprzednia strona

Powrót do Egzamin na prawo jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości