Opel Omega: Remlicht(?)

Tutaj mile będą widziane wypowiedzi na temat techniki kierowania, oraz wszelkie porady dotyczące kupna, obsługi i eksploatacji pojazdu.

Moderatorzy: ella, klebek

Opel Omega: Remlicht(?)

Postprzez WojtekB » piątek 18 maja 2007, 19:25

Witam. Czy ktoś nie orientuje się co może oznaczać komunikat "Remlicht" na komputerze w Oplu Omedze? (auto przywiezione z Holandii)

Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
WojtekB
 
Posty: 116
Dołączył(a): czwartek 05 kwietnia 2007, 17:42
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez slayer17 » piątek 18 maja 2007, 19:45

Z tego co wyczytałem w necie to przepalona żarówka stopu.
Popatrz na tył auta pod kątem alfa z odległości 1m :lol: :lol:

Wydaje mi się że temat został wyczerpany. Następnym razem spróbuj użyć wujka google :mrgreen:
31.12.2008r. WORD Krosno - teoria, placyk, miasto +++

16.01.2009 - Prawko w kieszeni ;]
Avatar użytkownika
slayer17
 
Posty: 514
Dołączył(a): poniedziałek 13 listopada 2006, 18:32
Lokalizacja: Bieszczady ;P

Postprzez Pinhead » piątek 18 maja 2007, 20:11

A wystarczyło w google wpisać Remlicht http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt&t=76554&c=72&f=9p
Pozdrawiam
Pinhead
Avatar użytkownika
Pinhead
 
Posty: 1320
Dołączył(a): poniedziałek 20 listopada 2006, 07:34

Postprzez WojtekB » piątek 18 maja 2007, 20:23

no tak.. zapomniałem dodać, że to nie chodzi o światło stopu ponieważ świeci ono pięknym, czerwonym blaskiem... więc chciałem się zapytać czy może ktoś z Was miał podobny problem i nie chodziło o to nieszczęsne światło...

P.S.
zanim cośnapisze to z reguły sprawdzam w google ;)
Avatar użytkownika
WojtekB
 
Posty: 116
Dołączył(a): czwartek 05 kwietnia 2007, 17:42
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez marcij » piątek 18 maja 2007, 21:32

Sprawdz czy masz zarowki odpowiedniej mocy , oraz wszystkie polaczenia, zwlaszcza masa na lampie.

Moj przyklad :
W polonezie mialem na poczatku tak ze swiecila mi kontrolka przepalonej zarowki stopu, wujek ktory wczesniej jezdzil tym samochodem mowil ze byl u mechanika i ten mu powiedzial ze to urzadzenie mikroprocesorowe, ktore jest drogie i zeby sie tym nie przejmowac , uwierzylem. Dopiero po kilku tygodniach jazdy zdarzylo mi sie ze chcialem zeby mnie mama wysadzila w miescie i wrocila samochodem (nie pytajcie dlaczego :D ) i zauwazylem ze jedna zarowka swieci jakby slabiej , pozniej sprawdzilem i byla tam wkrecona zarowka 21/5W zamiast 21W swiecilo 5 , i kontrolka slusznie alarmowala. To jest kolejny argument zeby nie wierzyc mechanikom i samemu wszystko sprawdzac.
Obrazek
marcij
 
Posty: 1120
Dołączył(a): środa 02 sierpnia 2006, 21:06
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez WojtekB » piątek 18 maja 2007, 21:34

ooo.. dzięki wielkie. jutro to sprawdzę bo już trochę za późno na to :P
Avatar użytkownika
WojtekB
 
Posty: 116
Dołączył(a): czwartek 05 kwietnia 2007, 17:42
Lokalizacja: Śląsk


Powrót do Porady techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości
cron