przez maryann » czwartek 01 sierpnia 2013, 10:26
przez disaster » czwartek 01 sierpnia 2013, 11:16
przez cierpnik » czwartek 01 sierpnia 2013, 11:44
przez maryann » czwartek 01 sierpnia 2013, 11:50
Czyli ogólna zasada tutaj też się sprawdza? Dzięki.disaster napisał(a):szybko osiągając prędkość podróżną
przez disaster » czwartek 01 sierpnia 2013, 12:07
przez maryann » piątek 23 sierpnia 2013, 10:11
przez WojtekS » niedziela 25 sierpnia 2013, 11:38
przez ks-rider » niedziela 25 sierpnia 2013, 12:09
przez lith » poniedziałek 26 sierpnia 2013, 00:36
przez ks-rider » poniedziałek 26 sierpnia 2013, 08:48
lith napisał(a):silnik 1.2; średnie prędkości z dłuższych tras ok 75 km/h
przez maryann » poniedziałek 26 sierpnia 2013, 10:05
Mój były dyrektor z technikum wysłałby Cię do Sztokholmu... po Nobla. Wszyscy już wiedzą, że aby jeździć oszczędnie jak najszybciej trzeba rozpędzić wóz do prędkości ekonomicznej. Ty jeszcze nie...ks-rider napisał(a):przyspieszenia nie powinne byc jaknajszybsze, bo wtedy paliwo leci jak z wiadra, bez wzgledu na to czy to ON czy benzyna. Chcac uzyskac niskie spalanie trzeba niestety ruszac powoli przyspieszajac
A potrzeba rozpędzenia się do prędkości przejazdowej nie nie uzasadnia tego?WojtekS napisał(a):Turbiny używałbym tylko w razie potrzeby zdecydowanego przyspieszenia.
przez ks-rider » poniedziałek 26 sierpnia 2013, 14:24
maryann napisał(a):Wszyscy już wiedzą, że aby jeździć oszczędnie jak najszybciej trzeba rozpędzić wóz do prędkości ekonomicznej. Ty jeszcze nie.
przez maryann » poniedziałek 26 sierpnia 2013, 14:31
przez ks-rider » poniedziałek 26 sierpnia 2013, 15:14
maryann napisał(a):Czy lepiej z małym gazem rozpędzić turbinę i dopiero potem pogonić?
przez lith » wtorek 27 sierpnia 2013, 14:22